Prihláste sa

Zapamätať prihlásenie:


SEZONA ZA/PRED NAMI (časť 2)

Po dlhšom čakaní vychádza druhá časť môjho blogu o ostatnej sezóne. Teraz prišlo na pretras účinkovanie Slovenskej hokejovej reprezentácie. Nie je to lichotivé, presne tak isto ako aj jéj výsledky.


SLOVENSKO

Po minuloročnej sezóne, volali mnohí po odvolaní trenéra Šuplera. Nestalo sa tak!!! Čo sa nakoniec podpísalo pod najhorší rok slovenského hokeja. Mnohý zástancovia Šuplera, obhajovali zotrvanie tým že na koncepčnú prácu treba čas. Ale nakoniec sa ukázalo že tieto dva roky pod vedením tohoto trénera, boli stagnovaním na mieste. Dosť o koncepčnej práci hovorí aj to že v 17 reprezentačných zápasoch hralo (až) 64 hráčov. Toto číslo sa mi zdá až príliš vysoké na to že sa malo pracovať koncepčne so zapracovávanim mladých hráčov. Tento fakt spolu s umiestnením na MS sa dá nazvať niekoľkými slovami, ktoré vyjadria jedno a to isté: blamáž, hanba, potupa, prepadák atď….. To že naša repre nehrá nič na „shit turnajoch“ mi neprekáža ale to že nehrá nič ani na MS tak to je na zamyslenie.Tohtoročné MS ma nijako zvlášť nelákali. Možno to bolo tým že sa hralo v noci ale skôr to bolo tým aký hráči tam išli. Keď som videl súpisku až mi zle bolo, a hneď som vravel že budeme hrať o záchranu, čo sa bohužiaľ stalo skutočnosťou, radšej by som hamoval ako by som bol „kápo“.
Nemôžem si pomôcť ale pri tomto trenérovy ,mal šancu asi len ten čo prešiel okolo Dukly Trenčín. Ináč si neviem vysvetliť ako tam mohli byť hráči ako Húževka – po zranení totálne mimo formy, Kováčik – trištvrte sezóny zranený, Fabuš – to je kto??? Melichárek – tomu vyjde jedna sezóna a ďalšie tri sa trápi, bohužiaľ táto sezóna je trápiaca. atď.. Ale aby sa Trenčania náhodou neurazili tak idem ďalej. Kto mi vysvetlí čo tam robia hráči ktorý hrajú v klube dobre a prídu reprezentovať a je to blamáž, a deje sa to dlhodobejšie. Mám na mysli Čiernik a Majeský. To že v repre nemajú mať miesto ani hráči ako Štrbák a Mezei je jedná vec ale na druhej strane ich nomináciu chápem. Predsa len skúsenosti a člen zlatého tímu. A ani v ruskej lige mu to nešlo až tak zle a druhý odohral sezónu v NHL čiže je „lepší“ ako ktokoľvek s Európy. Boli tam aj hráči ako Kolár a Podhradský ktorý si svoju nomináciu zaslúžili svojími výkonmi, ale na MS boli prepadákom. Ono to môže byť spôsobené tým že pred MS dlho nehrali a tie dva prípravné zápasy na úplne iných klziskách, na zlých sa hrali MS, ím tu zápasovú prax nemohli dať. Ale čo je podstatné tak títo hráči za to nemôžu, že boli nominovaný. Pre každého hráča by mala byť česť reprezentovať svoju krajinu, to že na to nemajú si možno uvedomili ale takáto šanca by už nemusela prísť, takže cez treba si ísť splniť sen cez „mrtvoli“. Je až zarážajúce že na MS neboli hráči finalistov extraligy ako napríklad Kapuš, Döme, Sersen, Gron, Miklík alebo Špilár. Ďalšia vec je že prečo sa nezavolali mladý s fariem NHL? Tý ktorý na tých klziskách sú zvyknutý hrať? Asi treba tlačiť svoje kone. Nechápem čo robí na reprezentačnej stoličke človek, ktorého osobné záujmi sú pre záujmami reprezentácie. Prvý zápas na MS sme hrali s Nórskom a so šťastím sme vyhrali, so šťastím preto, lebo tie góly nám tam padali nie vďaka naším kvalitám ale po chybách Nórov. Po tomto zápase sa zdalo že ciel je splnený a že postup zo skupiny je realitou, ale prišiel druhý hrací deň našej skupiny v ktorom sa udiali prekvapenia aj kde…. Prvým veľkým prekvapením bola výhra Fínov nad Nórskom v predĺžení. Druhé nebolo až také veľké prekvapenie, predsa len Nemci svojou buldočou povahou dokážu potrápiť náš tím plný hráčov a v sezóne sme ich ani raz neporazili. Lenže prekvapením nebola až tak prehra samotná ako skôr spôsob prehry. No a zrazu prišiel „životne“ dôležitý zápas s Fínmi. Aj keď hra bola zlepšená stále to bolo také pojašené a Fínovia si svoju výhru s prehľadom ustrážili. Po tomto zápase sa začal rysovať najhorší scénar a museli sme sa opäť spoliehať na pomoc iného. Lenže Nóri vycítili šancu a nepustili ju z ruky, a vyhrali nad Nemeckom. A aj kde sme nemali najhoršie skóre v skupine, boli sme odsúdený na zápasy o záchranu, ktorú sme hrali po prvý krát (aj keď to nie je úplná pravda lebo už raz sme hrali o záchranu ale tam hralo tuším 6 tímov). V súbojoch o záchranu sme sa stretli so Slovinskom. Bol to mini play off na dva víťazné zápasy. V prvom Slováci vyhrali celkom presvedčivo. Lenže v tom druhom to bolo už o dosť ťažšie. A naši hráči vyhrali až na nájazdy, kde rozhodujúci nájazd premenil naša najväčšia hviezda „Višňa“ a dal bodku za našou blamážou na tohtoročných MS. Ale aj tak jedno pozitívum som na týchto MS našiel, a to obranca Sekera. Výkon tohoto hráča gradoval, a najviac mu to šlo v obrane s Višňvským. Čo je tiež zaujímave keďže obaja sú ofenzívny obrancovia. Po našom „úspešnom“ účinkovaní na MS, každý fanúšik očakával sebareflexiu od kompetentných, bohužiaľ nedočkali sme sa. Výhovorky tipu, o záchranu sme hrali preto lebo sme nemali hráčov s NHL – blbosť, nepostúpili sme lebo nám nikto neveril – ešte väčšia blbosť, alebo že o záchranu hrali aj Rusi alebo Američania, lenže páni kompetentní si neuvedomili že mi sa nemôžme porovnávať s týmito veľmocami. Proste sú to len výhovorky, ktoré neobstoja. Najlepší hlod po MS boli vyjadrenia „trénera“ Šuplera o tom že : TO SA STÁVA, alebo MÁM CHUŤ POKRAČOVAŤ.Ale našťastie vedenie SZLH už nezatváralo oči, a Šuplera odvolali, to bola v poslednej dobe tá najlepšia vec ktorú urobili. Po odvolaní trénera sa začalo špekulovať, o tom kto ho nahradí. A konečne aj zväz začal uvažovať o zahraničnom, alebo o Filcovi. Som zvedavý kto to nakoniec bude ale myslím že po Šuplerovy bude dobrý aj Jožko Mrkvička z Dolnej Hornej. Slovenský hokej dostal facku a treba len dúfať že ho tá facka preberie a že to nebolo K.O. Takýto koniec by si hokej u nás nezaslúži. Verím že táto sezóna bola dno od ktorého sa odrazíme opäť na vrchol. Aj keď cesta na vrchol nám trvala dlhšie ako pád, ale opäť by mala byť na rade cesta hore. Všetci hokejový fanúšikovia čakajú čo prinesú tieto horúce dni, keďže sa stále tápe ohľadom haly pre MS 2011, ale najmä, všetkých zaujíma kto bude nový tréner reprezentácie. Tak verme všetci že to dobre dopadne, a nebudeme si musieť opakovať stále častejšie slova „klasika“: TO SA STÁVA.


H0m3r

 

:
11.6.2008 - 21:28
0

lk242

 

..po boji je jednoduché bytˇ generálom.Ešte že vieš že Kapuš, Dome ,Gron a neviem kto ešte boli to správne riešenie. Chop sa TRENOVANIA....
11.6.2008 - 22:25
0

Popradcan BLOG

 

11.6.2008 - 22:30
0

bigi BLOG

 

mozno neboli to spravne riesenie ale boli urcite spravnejsie ako ty co celu sezonu nic nehrali, a ak sem chodis castejsie tak ja som bol ten co to pisal aj pre sampionatom takze neviem co pises ze po boji je kazdy general
12.6.2008 - 7:11
0

bm

 

Gron tiež nič nehral celú sezónu až na pár zápasov v plejaf.. Toho Špilára si tiež spomenul dúfam len zo srandy .... Dome na repre serie, jediné meno, čo môže byť je Kapuš ... Namiesto Húževku by som ho tam videl veľmi rád ...
12.6.2008 - 7:24
0

bigi BLOG

 

gron posledne zapasy sezony hral velmi dobre narozdiel od vysie spomenutych ktory hrali celu sezonu hovno. spilar tiez eni hrac pre repre co je fakt ale to nejsu ani ty ktory tam boli ale faktom je ze sezonu hral lepsie ako oni. dome je zvlastna kapitola, keby to supler spravil inac tak nic nepoviem ale on povedal ze ho nepozval preto lebo nebol na nejakom skoda cupe a ked sme pri tom kto tam mal byt urcite je sersen. a ano aj kapus by tam mal byt. ale myslim ze tam boli aj horsi hraci ako huzevka, na ktorych misto mal byt
12.6.2008 - 8:34
0

ayran BLOG

 

gron hral skvele cele play off jeho formacia rozhodovala zapasi spolu z miklikom najlepsi hraci play off v kosiciach a spilar ten je superrychli myslim ze aj taky hrac by sa do muzstva zisiel takeho sme nemali ani jedneho a kapus no ten mal ist urcite bol lepsi ako polka nasej repre
12.6.2008 - 8:57
0

ayran BLOG

 

no myslim ze reci o hracoch,ktory by mali ist na sampionat sa sirili uz dlhsie
12.6.2008 - 8:54
0

frantapriklep

 

Kapuš nebol nominovaný nie kvôli Šuplerovi.Kto stál za jeho neúčasťou, asi ostane tabu a tak to má byť.Neraz som to písal pred MS,tréner je zodpovedný za tých čo vyberie,a ktorým verí.Neuspel, bol odvolaný, tak to chodí všade.Ale aby trénera,ktorý nie je len tak niekým z ulice (okrem iných vyhral titul aj so Slovanom ) takto hodnotil nejaký fanúšik, ktorý keď sa mužstvu nedarí tak radšej nervózne "robí štrúdle", tak to je na zamyslenie.
12.6.2008 - 10:00
0

bigi BLOG

 

ano suopler robil nominaciu, a bol zodpovedny za vysledky. a keby mal aspon trosku sebareflexie odstupi aj sam, a nie aby sa tam drzal zubami nechtami. a tu nejde len o tieto MS asi si aj ty jeden s tych co zabudaju na moskvu.
a skus sa zamysliet nad tym co to znamena ze ked sa mojmu muzstvu nedary tak som nervozny
12.6.2008 - 11:10
0

frantapriklep

 

on sa tam nedržal zubami nechtami .... odpovedal na otázku čo ďalej spôsobom že má chuť pokračovať .... čo ja kvitujem viac ako keby povedal že seriem na to, robte si to sami ak to viete lepšie .... ja ti verím, že si nervózny ak sa tvojmu mužstvu nedarí, ale sám vtedy nevieš racionálne uvažovať, hľadáš výhovorky v rozhodcoch a všelikde inde, striháš videozáznamy a vidíš všetko iné, len nie chyby, ktoré sa stali ... a teraz v blogu napíšeš že sa ti nepáči výhovorka že neprišli hráči NHL ... a aká by sa ti páčila? a btw "...o záchranu hrali aj Rusi alebo Američania, lenže páni kompetentní si neuvedomili že mi sa nemôžme porovnávať s týmito veľmocami..." tomu nerozumiem už vôbec
12.6.2008 - 11:42
0

bigi BLOG

 

ako to ze sa nedrzal zubami nechtami, sak sa pozri pravde do oci, kazdy sudny clovek by po takychto zbabranych sezonach odstupil, ale nie ze ma chut pojkracovat a ripadne rozhodnutie o odchode nechat na niekoho ineho. pozri sa napriklad na hadamczika. no o rozhodcoch si sa vyjadril o 6 finalovom zapase tak neni ocom. vidim vsetko aj to co tebe sa nechce aj ked tebe sa to nechce vidiet a hlavne preto na o pukazujem. pisat nieco o com pisu vsetci a je to 100 krat spomenute a ty si myslis ze nas tim posladany z europskych hracov, ktory su vo forme nie ako tohtorocny, je tak slaby ze by mal hrat o zachranu? tak prepac ale toto u mna neobstoji, predsa len aspon zatial mame lepsich hracov ako nemecko, bielorusko, lotysko atd... Rusi? ano hrali o zachranu, sice to vyplynulo s podcenenia a to ze hrali doma hrali kazdy na seba, ale oni maju vylmy velku hracku zakladnu, narozdiel od nas oni dokazu postavit aj 3 timy ktore by mohli hrat stvrtifinale MS kazdo rocne. a americania? tak ty sa po neuspechoch, snazili nieco vytvorit (neviem ako sa ten projekt u nich vola) aj ked je to nieco ako nasa 20 ale je to tam trosku inac realizoovane a hlavne s tychto "fariem" idu hraci ktory na to maju a hravaju potom pravidelne na MS. a hlavne aj oni maju neporovnatelnu zakladnu s nasou. a oni aj rusi mozu nahradit to co nieco pokazilo
12.6.2008 - 13:23
0

frantapriklep

 

Hadamczik bol rozhodnutý už pred MS skončiť, takže tam by to nevytrhol ani finálový úspech ... takže tu nešlo o žiadnu sebareflexiu... navyše sa jeho účinkovanie pri repre hodnotí kladne, lebo dokázal zabudovať množstvo mladých a prebudovať starnúci tím ... takže v tomto neviem prečo by sa mal porovnávať Šupler s ním ... Skôr tam vidím paralelu.Šupler tiež mohol zabudovať a odísť potom.Nepodarilo sa mu to, ale chcel pokračovať.Ja v tom nevidím nič zlého. Už sme to tu preberali hneď po turnaji, keď to vyhlásil.U mňa človek tým, že niečo pokazí, nestráca automaticky kredit, stráca ho až vtedy, keď to odmieta napraviť. Sme ľudia a ako ľudia robíme chyby.Každý jeden. Čím menej chýb sa urobí, tým je človek úspešnejší. Mne sa veľmi páči motto: Najšikovnejší sa učia na chybách druhých, my obyčajní sa učíme na svojich chybách a blbci sa nepoučia ani na svojich... Šupler spravil viacero zlých rozhodnutí, ktoré by isto teraz urobil inak. Z jeho pohľadu bol poučený a skúsenejší, a neodmietal možnosť preniesť to do ďalšej práce. Bolo na posúdenie kompetentných, či dostane šancu robiť ďalej alebo ... rozhodli že trénerom nebude a hotovo.Ja s tým súhlasím, no zároveň sa mi jeho postoj páčil v tom, že sa nezosral a nepovedal : Odstupujem ... Lebo či si to priznať chceme, alebo nechceme, tie MS neposral len on, a ani stav hokeja nie je len jeho vina.On si to len celé "odsral", keď sa nakopili všetky "nášľapné" bomby, ktoré po minulé roky na repre číhali .... ..a len krátko k tým Rusom a Amíkom... ja viem že sa s nimi nemôžeme porovnávať, ale ja nechápem tú súvislosť v tom, že niekto poukazoval na icvh účasť v bojoch o záchranu a ty do toho pletieš porovnávanie sa s nimi... veď tým len podporuješ tú výhovorku, nie?
12.6.2008 - 13:42
0

bigi BLOG

 

ja neporovnavnavam suplera s hadamczikom, prave naopak davam suplerovi hadamczika za priklad aj pre tie veci co si spomenul. komu z mladych dal supler sancu ale ozaj sancu? ako pisem v blogu, sm sa bil do prs ako robi koncepcne, tak preco v 17 zapsoch hralo az 64 hracov? myslim ze tu o koncepcii nemoze byt ani chyru. tym ze clovek nieco pokazi, nestraca kredit ale ked to kazi dlhodobo tak uz ano, a supler to kazil uz od zaciatku. a hadzat to na to ze su naslapne miny je pekna blbost, ked nejake su tak o nich musel vediet. odsral si to ten co na tom nesie najvatsiu vinu, ci si to chces priznat alebo nie. a obhajovat ho tym ze urobil kroky zle a teraz by ich urobil inac, je tiez dost do nebo volajuce, kedze tie chyby videli vsetci len on nie
a ktym rus/usa tu islo o to poukazat na to e oni maju na com stavat. a ich neuspech ani len nepoznaci
12.6.2008 - 15:47
0

frantapriklep

 

ich neúspech nepoznačí? ani nás nesmie! chceš naznačiť že kvôli neúspechu sa máme pred ďalšími MS zosrať? Ani nás nesmie neúspech poznačiť! Musíme sa z neho poučiť.Tak ako Rusi, tak ako Američania.Amíci už od toho pamätného roku dávajú velké bacha aby neposlali na MS univerzitný výber! Rusi naopak čoraz viac stavajú na hráčoch svojej ligy, lebo videli že to im sedí viac ako skladať ansámbel z NHL. Neviem odkial máš cifru 64 hráčov, ale budiž, asi je to reálne tak prečo tolko? No pokial viem, jeden z turnajov sme hrali tak, že pred ním sme hrali vo Švédsku jeden zápas a po ňom ostávalo asi 10 hráčov doma v kluboch a nešlo na turnaj. takže už máš 32 hráčov hneď na jeden repre blok ... k tomu treba zobrať do úvahy zranenia a formu, kvôli ktorým sa v každej jednej repre obmieňa cca 5 - 8 hráčov každý jeden repre blok. No a prišla konečná nominácia a nejakých 5 mien zo zámoria a zo 3 z Európy, ktoré na "shit-turnaje", ako to voláš, nebral ... takže dokopy mi príde reálne číslo okolo 50, myslím že tak by sa to mohlo pohybovať vo všetkých európskych repre ... Máš divné predstavy o slove koncepcia, ale budiž, ak myslíš že Šupler mal stavať viac mladých a budovať repre smerom k MS11(čo ale nikdy nedeklaroval), potom to môže vyzerať nekoncepčne.Ja ale tvrdím že gro tej repre, ktorá nakoniec na MS bola absolvovalo aj tie turnaje, logicky sa teda pracovalo koncepčne ... možno s blbou koncepciou ale s koncepciou takže podla teba šupler môže za to, že v posledných rokoch ubúda v NHL slovenských hráčov (mína 1), podla teba šupler môže za to, že v našej lige dostáva príležitosť "geriatria" a nie mladé talenty (mína 2), ... tým nechcem tvrdiť že Šupler je bez viny a chyby nerobil ... len tvrdím že polovicu vecí čo tu píšeš, píšeš len tak spakruky bez nejakých podložených vecí ...
12.6.2008 - 17:23
0

bigi BLOG

 

lenze oni na rozdiel od nas maju na com stavat kedze maju siroku zakladnu. to som myslel tym ze ich to nepoznaci. u nas sa len mavlo rukov povedalo sa TO SA STAVA a pokracujeme dalej v tom istom trende.
64 hracov je realne cislo. a ano je to moc kedze sa hralo iba 17 zapasov. dajma tomu ze tych 50 ale stale je tam o 14 viac. a ked pises ze sa striedali hraci koli forme, tak my vysvetli preco isli na MS hraci totalne z formy? ale podla tvojho prispevku som pochopil suplerovu koncepciu. skusat nech hra co najviac hracov. aa predstav si ze deklaroval ze bude budovat kader s perspektivou k ms 2011.
12.6.2008 - 19:19
0

SniperBA BLOG

 

Kapuš nebol nominovaný kvôli niekomu inému.... tomu, kto nechcel, aby pred rokom prišiel do Slovana...
12.6.2008 - 11:25
0

mannheim

 

Franto: je to Bigiho názor, má naň absolútne právo, nikoho neurazil, len napísal, čo si myslí.Druhá vec je, že asi ťažko možno považovať názor 18-ročného chalana za úplne vyzretý, nakoniec, ako sme formulovali svoje myšlienky v jeho veku my ? Mňa na Tvojom (inak tradične gramaticky premakanom ) blogu zaujala táto pasáž "Pre každého hráča by mala byť česť reprezentovať svoju krajinu, to že na to nemajú si možno uvedomili ale takáto šanca by už nemusela prísť, takže cez treba si ísť splniť sen cez „mrtvoli“ Už som to písal predtým, tiež som bol toho názoru, že tam zo Slovana, či Košíc mali byť minimálne 3-4 hráči, ale nemôžeš predsa zazlievať trebárs Fabušovi (ktorého bojovnosť ho mimochodom vôbec nepostavila do tak hrozného svetla) , že prijal pozvánku do repre ? Snáď nie si tak naivný, by si veril, že nejaký hokejista, pre ktorého je hokej práca aj celoživotná láska, a reprezentácia je jej logickým vyvrcholením, povie svojmu repretrénerovi pri pozvánke niečo ako "viete čo pán Šupler, zavolajte Grona, aj moji kamaráti si myslia, že by tam mal ísť on, ja až tak dobrý nie som, dajte mu šancu, ja sa posnažím, a možno nabudúce keď ma pozvete, už budem mať lepšiu formu...to snáď nemôžeš myslieť vážne...
12.6.2008 - 12:25
0

bm

 

len taký nepodstatný dodatok k tomuto príspevku ... bigi nemá 18
12.6.2008 - 13:26
0

mannheim

 

...čerpal som z jeho profilu, osobne som nemal tú česť
12.6.2008 - 14:34
0

bigi BLOG

 

spravne mas u mna male bezvyznamne plus
12.6.2008 - 15:47
0

bigi BLOG

 

ale ma, profil nepusti
12.6.2008 - 15:47
0

bm

 

iste tvujtatko
12.6.2008 - 22:14
0

bigi BLOG

 

co mas proti mojmu tatkovi
13.6.2008 - 7:21
0

bm

 

len to, že na neho nemôžem najať "pálkarov" keďže mu vidieť len nohy
13.6.2008 - 13:51
0

bigi BLOG

 

???
13.6.2008 - 15:28
0

bm

 

čomu konkrétne nerozumieš???
13.6.2008 - 15:42
0

bigi BLOG

 

od teba dneska vsetkemu
13.6.2008 - 16:32
0

bm

 

pomýlil som sa v jednom príspevku ... malo tam byť tvujotec ... už ti zapaľuje ty "18ročný" ?
13.6.2008 - 16:54
0

bigi BLOG

 

ja som to pochopil hned na co narazas
ale aj tak vzdy je iba nieco pisane cize nemosy bat realita
13.6.2008 - 17:06
0

bigi BLOG

 

ale sak o tom pisem, ze pre hracov je hrat v repre snom. a preto ked dostanu pozvanku (aj ked kriteria na to aby ju dostali boli divne, nechcem pisat co si myslim ) tak idu na tie MS aj ked na to nemaju.
12.6.2008 - 13:27
0

jonathan

 

sezona za a pred nami .. hm : http://www.denniksport.sk/clanok?id=53053
12.6.2008 - 14:08
0

romek

 

jonathan: Nie som z toho happy ale neviem prečo ma to neprekvapilo. No možno preto že nie som naivka.
12.6.2008 - 14:38
0

romek

 

Súhlasím s Frantom v tom že si to odsral za nakopené "nášľapné" bomby a ostal v tom sám a to neni fér hoci jeho odvolanie je v poriadku.Podstatné je teraz bomby odstrániť , pole poorať , zasiať a polievať ! P.S. V situácii keď nepočujem a nevidím to neni možné ! ŠKODA !
12.6.2008 - 14:19
0

Velky brat BLOG

 

No Biginko, ja ti tu hodim par čisiel ako reakciu na to, že si mysli, že Šupler dava priestor iba tým, ktorí prešli Duklou. Podla tychto čísiel uvidiš, že to neni Šuplerom, ale vo velkom vplyve Dukly na naš hokej. Tu maš jednotlive MS a počet slov. hračov, ktory boli na MS a zaroven predtym prešli Duklou:
1996 - 13
1997 - 12
1998 - 8
1999 - 10
2000 - 7
2001 - 11
2002 - 8
2003 - 8
2004 - 11
2005 - 9
2006 - 8
2007 - 12
2008 – 11

Pekné čísielka, že ? To je realita a nie len Šuplerova hlava. Aj Pavlikovsky, či Bartovič su super hokejisti, ktory prešli Duklou a neboli na MS.
12.6.2008 - 18:36
0

bigi BLOG

 

no je to sice fakt. mne je jedno nech tam je aj cely kader trencina ked na to ma. lenze v tejto sezone na to nemali a v minulej tiez par jedincov nie. a o tom je cely ten problem a mozes sa bit do prs kolko chces to je fakt
12.6.2008 - 19:20
0

Velky brat BLOG

 

A ostatní na to mali? Hossa, Starosta, Fabuš, Petrovický, Granak odohrali na rozdiel od inch dobre zapasy. Čiernik prišiel ako velky strelec a v skupine si ani netukol, podhradsky prišiek ako skuseny borec a posral zapas s finmi ako sa len dá. Skladaný tiež, v českej lige velky trhač a na MS uplne h...o.
12.6.2008 - 19:25
0

bigi BLOG

 

starosta fabus a nizsie spomenuty nehrali nic. a podhradsky je tam take nieco ako kollar od oboch sa nieco cakalo a nic nehrali a co mohli pokazili.
o ciernikovy pisem v blogu
12.6.2008 - 20:51
0

Velky brat BLOG

 

Fabuš hral v chechking line a svoju ulohu si splnil na 100%. Starosta bol najspolahlivejší obranca, azda nikto cez neho neprešiel a mal aj dobru rozohravku. Len čumím, čo tu ty stváraš. Podhradsky bol komický! Ospravedlnuje ta tvoj vek a možno aj nejaky lekarsky list, ak ho maš.
12.6.2008 - 21:18
0

bigi BLOG

 

citaj poriadne podhradska hralk hovno, ale bol tam preto ze nmu sezona vysla , ale take iste hovno hral kollar a tiez tam bol preto ze mu sezona vysla. a to ze kollar s podhardskym dojebabrali secko co sa dalo to je ina vec. fabus hral dobre? ten v zivote nehral dobre a starosta tiez nic moc
13.6.2008 - 7:23
0

Velky brat BLOG

 

Podla mna ti chyba objektivita. No a z toho dovodu nema zmysel s tebou debatovat.
13.6.2008 - 17:16
0

bigi BLOG

 

no momentalne som velmi objektivny k hodnoteniu repre. skor tebe vhyba kedze je to podla teba oki
13.6.2008 - 17:39
0

Velky brat BLOG

 

Ja mam na mysli hodnotenie jednotlivcov, nikde som nepovedal, že je všetko OK.
13.6.2008 - 18:03
0

bigi BLOG

 

na mysli jednotlivcov? jeine co ti vadi je vykon podhradskeho
13.6.2008 - 22:54
0

Velky brat BLOG

 

Nie, to si zas iba ty klasicky vymyšlaš. Cez MS som kritizoval aj vykon Kollara, po MS aj Čiernika, Kováčika, Mezeia, Štrbáka. Naopak chvalil som vykony Starostu, Petrovického, Kolníka, či Fabuša. Hrali na hranici svojich možnsotí.
14.6.2008 - 17:17
0

bigi BLOG

 

na to si sice nespominam, ale aj ked hrali na hranici svojich moznosti nezmanema ze hrali dobre a ze mali byt v repre
14.6.2008 - 20:21
0

Velky brat BLOG

 

Spomínaní Starosta, Fabuš, Kolník, Petrovický v repre mali byť. Pochyboval by som o iných.
15.6.2008 - 12:36
0

bigi BLOG

 

no kolnik a perovicky ok, ale ostatni?????
15.6.2008 - 15:17
0

Velky brat BLOG

 

Starosta bol naš najspolahlivejší obranca a Fabuš si pracu v checking line splnil na 100%, vidno, že mu zamorske klziska sedeli. Ty vidíš, iba to čo chceš vidiet...
15.6.2008 - 18:15
0

bigi BLOG

 

no fabus tam v prvom rade nemal co hladat
a ked myslis ze si svoju ulhohu splnil tym ze ietal po lade apuku sa uspesne vyhybal tak potom ano
15.6.2008 - 19:35
0

Velky brat BLOG

 

Moj nazor je jasny: nerozumieš sa hokeju.
15.6.2008 - 20:29
0

gabi98

 

staré: dobré hádky medzi dvojicou haley a bigi.
15.6.2008 - 20:45
0

bigi BLOG

 

no v poriadku, lepsie je napisat vsetko je v poriadku tym bol super a nahodou sme prehrali a najlepsi hrac fabus
16.6.2008 - 7:32
0

frantapriklep

 

nie, lepšie je napísať nebolo to v poriadku, tím bol priemerný a zaslúžene sme prehrali a fabuš zahral tiež priemerne
16.6.2008 - 8:41
0

bigi BLOG

 

to uz znie lepsie, ale s tym ze tim bol podpriemerny a ty co za to niesli zodpovednost to chceli kazit dalej
16.6.2008 - 16:24
0

kill em all

 

v tých medailových rokoch ich tam bolo najmenej
12.6.2008 - 22:15
0

kill em all

 

v tých medailových rokoch ich tam bolo najmenej
12.6.2008 - 22:15
0

Velky brat BLOG

 

Alebo vždy ich bola skoro polovica.
12.6.2008 - 22:18
0

Velky brat BLOG

 

Prečo tam za sneni spomenuty tragicky Podhradsky? No prečo asi?
12.6.2008 - 18:40
0

Velky brat BLOG

 

uff, je tam spomenuty raz, ale za taky vykon by si zaslušžil kritiku na 4 riadky.
12.6.2008 - 18:48
0

bigi BLOG

 

predstav si je tam spomenuty. ale ak si si vsimol hracov som za vykony moc nekritizoval. ci uz je to kollar alebo podhradsky svojimi vykonmy v klube si nominaciu zasluzili. to ze to nepretavili na MS za to niokto nemohol. mohlo to byt dane vselicim ale asi najviac dlhym statim. preto som konkretne tymto dvom hracom nepisal nic viac. lebo obaja boli na tom rovnako.
12.6.2008 - 19:22
0

Velky brat BLOG

 

A ešte, to si važne mysliš, že je zaražajuce, že Miklik a Špilar neboli na MS?????
12.6.2008 - 18:49
0

bigi BLOG

 

no oproti tomu co tam bolo, ano je to zarazajuce. inac ked si citas diskusiu tak aj k tomu som sa vyjadril
12.6.2008 - 19:23
0

Velky brat BLOG

 

Ked tam mohli byt títo tvaja, tak tam mohlo byt dalších 50 inych hračov.
12.6.2008 - 19:30
0

bigi BLOG

 

no tyto dvaja aspon nieco hrali na konci sezony, co je viac ako ty co tam boli napr huzevka melicharek, kovacik...
12.6.2008 - 20:49
0

Velky brat BLOG

 

A čo ostatní? Čo spomínaš len extrenčanov? Čo Podkonicky? Aky mal zaver sezony? Alebo Somík. Skladany.
12.6.2008 - 21:21
0

frantapriklep

 

jedna tapeta neuškodí : nedá mi nehodiť to sem ... treba si prejsť ten menoslov, pozrieť sa, či tam naozaj počas sezóny tá kostra tímu neustále bola ( k tým narážkam na koncepciu) , a treba si uvedomiť, že ešte aj to najlepšie, čo sme mali v Európe sa nám zranilo (Surový,Bartečko,Sejna,...)... a potom rob koncepčne ...

1.zápas-nemecký pohár

Slovensko Japonsko 5:2 (3:0, 0:2, 2:0). Góly: 5, Húževka (Fabuš), 6 Haščák (M. Hudec), 13. Haščák (Melichárek, M. Hudec), 41. Fabuš (Sersen, J. Kolník, 46. Melichárek (Šterbák, Vydarený)

Hála - Starosta, Štrbák (kapitán), Podhradský, Sersen, Šterbák, Vydarený, P. Mikuš - Čiernik, Bartečko, Uram - Fabuš, Húževka, J. Kolník - M. Hudec, Haščák, Melichárek - Miklík, J. Mikúš, Skladaný.

2.zápas-Nemecký pohár

SLOVENSKO - ŠVAJČIARSKO 1:2 (1:1, 0:1, 0:0)
Góly: 4. Huževka (J. Kolník, Melichárek) - 8. Ambühl, 33. Deruns.

Slovensko: Staňa - Kováčik, Podhradský, Starosta, Štrbák, Šterbák, Vydarený, Sersen, P. Mikuš - Melichárek, Húževka, J. Kolník - Čiernik, Bartečko, Skladaný - M. Hudec, Fabuš, Uram - Miklík, J. Mikúš, M. Haščák.

3.zápas-Nemecký pohár

SLOVENSKO - NEMECKO 3:5 (1:1, 1:2, 1:2)
Góly: 12. Skladaný (Melichárek), 37. Húževka (Štrbák), 60. Štrbák (Bartečko) - 13. Felski (Ančička, Klinge), 30. Felski (Holland), 40. Tripp (Bakos), 41. Ančička (Hackert, Wolf), 43. Hackert (Ančička, Wolf).

Slovensko: Staňa - Starosta, Štrbák, Podhradský, Sersen, Šterbák, Vydarený, Kováčik, P. Mikuš - Čiernik, Bartečko, Uram - Fabuš, Húževka, J. Kolník - M. Hudec, Skladaný, Melichárek - Miklík, J. Mikúš, M. Haščák.

4.zápas – Sazka Aréna

ČESKO - SLOVENSKO 2:3 (1:0, 0:1, 1:1 - 0:1). Góly: 5. Žižka (Tenkrát), 58. Klepiš (Bulis) - 21. M. Hlinka (Somík), 55. Podkonický (Klepáč, Starosta), 62. Graňák (Klepáč, Somík).

Lašák - Ivan Majeský, Starosta, Graňák, Malec, Ďatelinka, Klepáč, K. Sloboda, S. Hudec - Melichárek, Fabuš, Skladaný - M. Hudec, M. Hlinka, Somík - Buc, Podkonický, Rudolf Huna - Sivák, J. Mikúš, Marcel Haščák

5.zápas – Poprad

Slovensko - Švajčiarsko 2:3 (1:1, 0:1, 1:1)
Góly: 11. Melichárek (Ivan Majeský, F. Skladaný) - 4. Plüss (Jobin, Della Rossa), 33. Patrick Fischer (Lemm), 46. Fabuš (Melichárek), 55. DiPietro (Plüss).

Križan - Ivan Majeský, Starosta, Graňák, Malec, I. Ďatelinka, Klepáč, Vantroba, Michal Grman - Melichárek, Fabuš, F. Skladaný - Špilár, M. Hlinka, Somík - Buc, Podkonický, Rudolf Huna - Kocák, J. Mikúš, Marcel Haščák

6.zápas – Košice
Slovensko - Švajčiarsko 6:2 (1:1, 5:1, 0:0)
Góly: 5. Podkonický (Rudolf Huna, Špilár), 21. Skladaný (Fabuš), 22. Podkonický (Rudolf Huna), 24. Špilár (Podkonický, R. Školiak), 28. Skladaný (Melichárek, Starosta), 29. Špilár (Rudolf Huna) - 17. Wick (DiPietro, Jobin), 32. Wick (Wirz, Helbling

Slovensko: Križan (41. Lipovský) - Ivan Majeský, Starosta, Graňák, Malec, I. Ďatelinka, Klepáč, Vantroba, Michal Grman - Melichárek, Fabuš, F. Skladaný - Špilár, Podkonický, Rudolf Huna - Kocák, J. Mikúš, R. Školiak - Michel Miklík, Buc, Sivák

7.zápas – Švédsko

ŠVÉDSKO - SLOVENSKO 1:5 (1:2, 0:3, 0:0)

Góly: 3. Widing - 15. Skladaný, 17. Haščák (Róbert Petrovický), 30. Surový (Skladaný), 34. Čiernik (Róbert Petrovický, Surový), 38. Fabuš (Huževka). Vylúčení 6:8, presilovky 1:1. Rozhodcovia: Sorakangas (Fín.) - Carlman, Takula (obaja Švéd.), 4045 divákov (vypredané).

Slovensko: Križan - Ivan Majeský, Graňák, Stanislav Hudec, Smrek, Ďatelinka, Vydarený, Sersen, Hruška - Čiernik, Róbert Petrovický, Surový - Juraj Kolník, Skladaný, Sejna - Fabuš, Húževka, Melichárek - Rudolf Huna, Mikúš, Marcel Haščák

8.zápas – Škoda Cup

Slovensko - Francúzsko 3:2 (3:2, 0:0, 0:0)
Góly: 8. Čiernik (Fabuš, Hudec), 9. Kuľha (Húževka), 12. Mikuš (I. Ďatelinka) - 6. Lacroix, 15. Coqueux (Besch)

Slovensko: Staňa (30. Lašák) - Graňák, Vydarený, Smrek, S. Hudec, Hruška, Sersen, Vantroba, I. Ďatelinka - Čiernik, Fabuš, M. Hudec - J. Kolník, Sivák, P. Sejna - Kuľha, Húževka, Čaládi - Špilár, J. Mikúš, Rudolf Huna

9.zápas – Škoda Cup

Švajčiarsko - Slovensko 2:1 (0:0, 2:1, 0:0)
Góly: 26. Lemm (Jeannin), 33. Deruns (Vauclair) - 38. Hruška

Slovensko: Lašák - Ivan Majeský, Graňák, Smrek, S. Hudec, Hruška, Vydarený, I. Ďatelinka, Sersen - Čiernik, Fabuš, M. Hudec - J. Kolník, Skladaný, P. Sejna - Kuľha, Húževka, Marcel Haščák - Špilár, Sivák, Rudolf Huna

10.zápas – Škoda Cup

Slovensko - Nemecko 1:4 (0:0, 0:1, 1:3)
Góly: 46. J. Kolník (M. Hudec, Smrek) - 34. Hördler (Hackert, Gogulla), 41. Felski (Busch, Ullmann), 45. Busch, 59. Ullmann (Seidenberg)

Slovensko: Staňa - Ivan Majeský, Graňák, Smrek, S. Hudec, Hruška, Vydarený, Vantroba, Sersen - Čiernik, Fabuš, M. Hudec - J. Kolník, Skladaný, Rudolf Huna - Kuľha, Húževka, Marcel Haščák - Špilár, J. Mikúš, Čaládi

11.zápas – Skalica

Slovensko - Lotyšsko 0:2 (0:0, 0:1, 0:1)
Góly: 33. Redlihs (Berzinš, Darzinš), 53. Macijevskis (Niživijs)

Slovensko: Lašák - Štrbák, Starosta, Sekera, Mezei, Podhradský, Vydarený, Graňák, Stehlík - Melichárek, A. Kollár, M. Kováčik - J. Kolník, Róbert Petrovický, Marcel Hossa - Fabuš, Podkonický, Somík - J. Mikúš, Húževka, S. Gron


12.zápas – Skalica

Slovensko - Slovinsko 3:1 (1:0, 1:1, 1:0)
Góly: 14. A. Kollár (Čiernik, Starosta), 31. Sekera (Húževka), 60. Čiernik - 35. Razingar (Kranjc)
Slovensko: Križan - Podhradský, Vydarený, Štrbák, Starosta, Ivan Majeský, Graňák, Sekera, Mezei - Čiernik, Róbert Petrovický, Marcel Hossa - Melichárek, A. Kollár, M. Kováčik - Fabuš, Podkonický, Somík - J. Kolník, Húževka, Skladaný
13.6.2008 - 12:08
0

Mr.Bo881 BLOG

 

chudák franto to všetko písal pamäť jak hovado a NIKTO mu na to nezareagoval tak aspoň ja
16.6.2008 - 20:45
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.

{{rotabanner=hp_diskusia_neprihlaseny,hp_diskusia_neprihlaseny2}}

Bigi

Vlastná fotka Status: ok

Stručne o sebe: "komplexacik" , "komplex kosice" , "zakomplexovany clovek" ......a co ja viem co este treba sa opytat kosickych prispievatelom ti to vedie najlepsie ;-)

 

Vek: 19 rokov 151 dní

Narodeniny: 25. Máj 1998

Mesto: Bratislava -Denwer :-)

WWW: www.youtube.com/watch?v=5RVE_5NRS5k


Fanúšik Extraligového klubu:
HC Slovan Bratislava

Fanúšik NHL klubu: Pittsburgh Penguins

Obľúbený hráč(i): ,Lubo Visnovsky, Darius Kasparaitis, Mario Lemiux, Petr Pavlas, Riso Lintner, Sergej Gonchar, Janne Ninnimma, Jere Karalahti, Miro Šatan, Sean Avery


Dátum registrácie: 16.12.2006 20:06

Počet diskusných príspevkov:
7438 (vyhľadať)


Popularita: +4.82
Nepopularita: -5.00
Počet hodnotení: 148

Karma: 59.51%

Kratke spravy

-5 :joker: Tento smajl ta vystihuje najviac ty sasek... (Jimmy Tulipan)

-5 kus blba (Antihokejista)

+5 Patrí ku fanúšikom Slovana s ktorými si rozumiem. Pritom má slušné príspevky a hokeju sa rozumie ;) (Duklistka)

-5 čistý zaslepený šašo. (Kovac)

-5 v Tvojom veku máš ešte právo na tekéto kecy (Moke19)

-5 komentar bol zmazany adminom (Papagaj)

+5 jasný komplex, tu nie je o čom.. :D (Ori)

-5 komentar bol zmazany adminom (Wutang)

-5 nema to v hlave v poriadku (Scorpi)

-5 CISTY DEMENT (Wikileaks)

-5 madar z bratislavy.. strasne slovenmske mesto je to.. 14% madarov, v Nitre je necelych 3% a on nam, nitrancanom ide hovorit madari... prefackat a spat... zasran:-) (Peter1)

-5 komentar bol zmazany adminom (Tarantula1000)

+5 co dodat typek :) (Stojkovic)

+5 Fanúšik Slovanu,trochu svojský,ale inak v pohode! (SUBWOOFER)

+5 Pre mňa jedna z osobností tu na HP a je jedno či kladne alebo záporne ! (Nikita stano)

+5 svojský ale výborný!!! (Gabby)

+5 Opravdu názory bez mantinelů... tak to má být... (Czech-Slovak)

+1 "Jak,že ta nigdo nevydel ?" Ten,čo na teba strieľal v NY ťa musel veľmi dobre videť! youknowwhatI´msayin´? niguh! len za to,že možno počúvaš g-rap... (Eňovič)

-5 sorry,ale ty si zakomplexovany clovek co vidi len Slovan a dalej nic... (T&B)

0 Nezaujíma ma tvoj bezvýzanmný názor. (MartinMartin)

+5 Si jeden z mála slovanistov, ktorého som ohodnotila. Nie vždy zdieľam tvoje názory, ale dík za podporu v pohľade na skutočne najpodstatnejší a najjedinečnejší fenomén našej extraligy. (Fanda)

-5 Vase bezvyznamne hodnotenie je mi ukradnute prave preto ako sa tu chovate vy ludia odsudzuju fanusikov slovana blaava (KalisSI)

-5 a ty do zakladov (Jurki23)

-5 si kar (Hc Kledrowetz 14)

+5 Pán bigi, ďakujem Vám za pozitívne hodnotenie a ja osobne Vás považujem za hokejového odborníka, predovšetkým čo sa bratislavského hokeja týka. Keďže ste aj verným fanúšikom bratislavských Majstrov, tak Vám nemôžem udeliť iné hodnotenie ako +5! (Janoslovan)

+5 Niekedy píše super, niekedy ako ABH :D. Taký mierny kontroverzák, momentálne za +5 (Turiec)

+5 v podstate fajn nazory,aj ked nie vzdy sa zhodneme.ale o tom je diskusia (Borco)

+5 na... (Greendeath)

-5 Ďakujem (Ondrzi)

+5 pre pištu hufnagela (Bačko_NR)

+5 cawiik (Kuki)

+5 mytus z blavy (Citron14)

+5 Strašný vtipálek (Freemt)

+5 bigi dakujem za prianie a nielen za to,si fanusik slovana a velmi dobre prispevky si zasluzia jedine +5 (Deividson.)

+5 V pohode clovek (Ioio32)

+5 som v uzase, ze odo mna este nemas..mily to clovicek..:-)..ziadne ABH..:-) (Fun)

+5 ..Akýmsi nedopatrením sa stalo, že som ta zatiaľ neohodnotil...Takže teraz to napravujem..:)) (Great!)

+5 nazory s nadhladom, trefne poznamky, moze byt, dame za pjet :-) (Speedy23)

0 Droga menom Crosby spolu s diagnózou antiOVECHKIN = "smrteľná kombinácia" :hrmpfz: (MaJes)

+5 som rad ze ocenujes moj humor =) (40Valcak40)

+5 Teba som ešte nehodnotil? hm...pohodový, sympatický černoch z BA...:-) navyše Slovanista srdcom i dušou...môžem inak? :-) (Flipper)

0 pre mna kontroverzný človek, na druhej strane si stojí za svojim. Hodnotiť človeka jebnutými čísielkami ako opicu nemá žiaden zmysel, význam ani výpovednú hodnotu. (Nano)

+5 dik teda.s radostou vraciam .i ked nie vzdy s tebou suhlasim ale kazdy mame svoj nazor.keby sme mali vsetci rovnaky tak nie je o co diskutovat. (Kortez666)

+5 No, spíš Slovan je taková Sparta na Slovensku. Akorát tam nemá svojí Slávii :D. (Buki)

+5 vernemu fanuskovi Slovana..v LM fandime spolu... (Malkin88)

+5 Čakal som, aby som ti dal jubilejné sté hodnotenie... P takže prásk, máš ho tam.... :) teba ja môžem, správny slovanista... :D (SniperBA)

+5 Pekne nazory a neboji sa napisat pravdu (H0m3r)

+5 fakt vtipne a pohotove prispevky :) posledne dni som sa dobre nasmial (Kristian87)

+5 Jedine PENS ! Od záhoráka za +5 a nikdy jináč ! (Romek)

+5 súhlasím s tvojím hodnotením šuplera, a tejto reprezentácie/výberu/. (Babel)

+5 uzasne si zhodnotil celu kauzu okolo hanzala ... a celkovo mas rozumne prispevky (18hena)

+5 Ale ako si to udrzim, uz viem budem fandit Slovanu az za hrob :D Na uvod davam +5 (aj za toho Notoriousa), po prvej nezhode znizujem o 1 :)) (Bulyjunkie)

+2 Myslim, ze tento clovek je na tomto fore dost oblubeny, co ma svoje opodstatnenie...... Necital som od neho ani jeden prispevok, v ktorom by nadaval na fanusikov, alebo hracov supera.... Pred takymito fanusikmi klobuk dole a napriek tomu, ze je belasy a nemame rovnaky nazor na semifinale v lockoutovej sezone, pridavam hodnotenie...... (Vojto)

+5 urcite si zasluzis ;) (Ruzombercan)

+5 i ked Slovanista, ale sak kazdy fandi svojim. A vcelku fajn komenty:-) inak v poslednej dobe dost bigovske a pre mna nepochopitelne (JK77)

+5 bigi, nezvyknem hodnotit prispievatelov ale tvoje prispevky citam uz dlhsie a ty si to jednoznacne zasluzis... (P3TRUS)

+5 vždy sa všade objaví a vždy si ho rada kuknem:-)náš HP-BA-černoško:-) (Fifina)

+5 Ak ked s Tebou niekedy,casto,nesuhlasim, aspon pises co si myslis:D (Mpavl)

+5 ok veľa prispevkov (Tomasbub)

+5 vdaka a vraciam :D (Martin gal)

+5 Tlsty arogantny cernoch. Tak to ma byt :D (Minson)

+5 vpohode (Cundo12)

+5 mlade, bojovne belase srdce (Oriali)

+5 18 ročný ujko!bomba! (Altermann)

+5 JA sam zubro ako posol dobrych sprav vyhlasujem : nikdy som nespravil nic zle(mam vymazane zaznamy :P) a dufam ze to nepokazim ani touto +5!!!zasluzis si ju lebo si bud cernoch (pre raristov:neger)alebo mas dobre prispevky...nevim vyber...(co si to spravil vcera ? zvolenska kontrarozviedka vsetko vidi )...zdar (Zubro)

+5 Ja mam pre teba tiez len jedno, ze +5..aj ked do Blavy, no ale, budiz (Voldemort)

+5 velmi rozumne nazory :D (Dendas)

+5 Pre uja bigiho od uja MEGA42 za dobre prispevky,inteligenciu a prehlad na HP.Tvoje prispevky su prispevky ktore si rad precitam. (MEGA42)

+5 vraciam ti aj ja :) aj ked si ma dost vytocil tým co si pisal :) ale nedal si sa :) takze +5 (Zuzka)

+5 čo som dostala treba aj vrátiť :) (Zuza)

+5 nebudem sa s tým srat a dám ti +5 :D (Wildp)

+5 za inteligentny prejav (fakt v muke, som si cital diskusie na Hokejportali, a vedel by som hadam aj popisat psychiku jednotlivych tu uzivatelov:D:D) (Bladexko)

+5 tipy uja bigiho 4ever :D (Ffh)

+5 Tak veľmi pekne ďakujem Bigi. Na svoj vek píšeš s prehľadom a patríš do prvej lajny Slovana tu na HP. Hodnotenie od teba, Bena, Walda a Zomiho si vážim, zvlášť po takej krátkej dobe ako som tu. Slovan je u mňa na 1.mieste, ale zásady objektívnosť, česť a súdnosť budú popretkávané v mojich príspevkoch, aj keď to bude niekedy aj mňa samotného bolieť.Sila a česť, to je naše motto.Bigimu s úctou vraciam 5. (Ivanhoe)

-5 vymet, druhy Tulipmt...citujem jeho tip pred zapasom Nitra - Slovan: \"...a kedze proti nitre musia lebo by to bola vatsia blamaz ako prehra s dvaciatkarmy tak to bude pre majstra velmo tazke\" za obmedzenost davam -5, to si na tom este dobre. (DerienNR)

+1 mysslím,že môže byť... (Fefe)

+5 Bigi je stary blavacky pohodak, ktory hokeju rozumie a svojou osobnostou ho aj hodnoti.Kedze na tuto stranku prisiel, ked som pre svoje ine povinnosti musel casom opustit, tak sa menej pozname, ale z toho co ho tu poznam je jasne, ze ho budem rad citat. Takze je to jasne. (Zomi)

+4 pre uja bigiho (Mato 1)

+5 Autorita ved aj nick o tom hovori ale rozumie hokeju to je hlavne (TOMIKE)

+5 bigi dam ti +5 za tvoju tvrdohlavosť a za to že niekedy nemáš pravdu, ale stojíš si za svojim, však si z "hovadova" :))) (ako by povedal strnisko) inak si vtipny chalanisko a nemyslim si ze sa hokeju nerozumies ako je pisane v hodnotení predomnou... a koniec koncov menšia vymena nazorov nikdy nezaškodí :D (Eternalkubi)

+5 ma vodicka na traktor aj ked ho videl len na obrazku, to chce potlesk :D:D a vazne sa vyzna (Iwca)

+5 Kde si natrafil na Lintnera?? Chlapeec mooj, chlapeec mooj.... (Sanjose)

+5 opat : aj napriek tomu, ze si slovanista :)) (Sahoka)

+5 no myslím že vie pobaviť....a mám rád jeho tipy...stačí ich vsadiť naopak a výhra je zaručená :D (Frantapriklep)

+5 Bigi je klasik tohto fóra, aj keď niekedy pekne zavalí, vzápätí je schopný si to uvedomiť, takže v pohode.A tie jeho legendárne naťahovačky s Haleyom, to už k HP patrí ako Tramín ku mne :)) A myslím, že niekde v hĺbke duše tajne fandí Dukle :DDD (Mannheim)

0 a co tym chcel basnik povedat ze si skopiroval to co mam napisane v profile na pokeci?nebudem sa tu twarit ze mam rada slowan..ked to prawda ani neni ani nikd ynebude!!!!!!!!!! (ZlyZART)

+5 za tie fory- šme še pobavíli (Mato1)

+5 Keď sme tí "tučniaci" a vcelku so Slovanom sa rešpektujeme tak není o čom (Jd16)

+5 +5 zato, ze na to, aky si soplavucky /sorry/ si pomerne rozhladeny a na blavaka pomerne pristupny...tak sa nepokaz (Ex-uzivatel)

+5 ty a Haley ste jedna krvna skupina, akurat kazdy fandi tomu svojmu :-) no a to ze s tvojimi nazormi sa vacsinou nestotoznujem neznamena ze si nezasluzis +5 (Ifko_zv)

+5 v pohodicke... (RICHI33)

+3 bigi je este mlady :D (Liny)

+5 tučko si iné nezasluži... (Hary)

+5 mas zábavné príspevky :D (Riques)

+5 Šák sme Slóvanisti a Blávaci k tomu, ne?!!!;-) p.s.: Na tento môj rest v hodnoteniach ma upozornil náš spoločný kamarát Haley:-)))) (Miso_sba)

+5 Sice neviem čo to je sparing,ale aj mne sa pačia "hadky" s tebou. :-D (Julo)

+5 Da sa s Tebou dobre pokecat o hokeji!SI hajzlik to je kazdemu jasne,ale co uz s Tebou...Ked ma budes furt provokovat,taku minusku Ti tam slahnes,ze sa z toho pokadis ;) ()

+5 bigi,bigi,mám už svoje roky,preto som na teba jednoducho zabudol ... za trest sa budem 2 dni prechádzať v košiciach po korze v slovanistickom drese (Tulen - kosice)

+5 no jo proste +5 ;) (Nika_sba)

+5 Keď dolaďujem resty v hodnotení, nesmiem opomenúť našeho Blawáckeho top negra :-D (Dust in the wind)

+5 Keď sa nejedná o naše kluby tak v pohode srandista (NKTS)

+5 Za dobre prispevky do HP.Viem ze hokeju rozumies a aj za pomoc.Tak +5. (Cepo38)

+5 dobre sa s tebou keca a si aj plny optimizmu a je s tebou zabava (Tomas15)

+5 ako clen NSDAP proste milujem velkych cernochov z menom Jacob (LukasNR)

+5 jej teba som ece nehodnotila??? musim napravit ;) tak od zaciatku sa mi tvoje prispevky pacia. . . nemam preco nedat +5 ;)))a uz poznam aj osobne :) (Ewi83)

+5 Bigáč,my dvaja sme si niečo medzi sebou už "prešli",sme prchke povahy,som rad,že je to v norme,i ked viem,že príde PO a opäť si dame "do držky".Hodnotenie ti nemam prečo meniť;) (Nyytymaki)

+5 je nas buduci sef:-)),fandi Slovanu,ktory mam len o trochu menej rad nez Skalicu a je to velky tlsty cernoch:-)) tak co ine+5 (Michal902)

+5 zato, ze je ten najvacsi fanusik Dukly Trencin s trvalym bydliskom v Devinskej=) nie si len niekto z HP, si kamarat=) (Ludinka)

+5 fajn chalan... (Dukláčka)

+5 Za to ze nemas rad brindzove halusky som Ti chcel dat 4,ale zradlo sem nepatri tak ze (Siso)

+5 Chlapik ma zmysel pre humor+rozumne prispevky. (Templar)

+5 Aj ked slovanista, ale v pohodee. (Lolop)

+5 Davam +5 ako som slubil (Dracik_18)

+5 spravne nazory -sportove (Hokins)

+5 tradicia s nazvom zerte ma;) (Feribombic)

+5 Bigi Bigi, si Ty kus.... (Maross NR)

+5 Bigi je skrkvany slovanista . Ktory si nezasluzi nic ine ako ... ... ... (Waldo71)

+5 tazko sa mi to pise,ale spravny slovanista:) so vsetkym co k tomu patri,ale pri tom pohodak:)inak ako za pat nemozem:))) (Lenka)

+5 je nekonfliktný a fandí Slovanu (2006)

+5 Az teraz som si vsimol,ze som ti niekedy v 95-om dal minus 5,aj ked sa musim priznat ,ze neviem zaco,ale musel si ma poridne vytocit LOL, okamzite to musim napravit,mam rad tvoje prispevky a neraz som sa poriadne nasmial,vistizne a vtipne,ma to hlavu a patu.. (Popradcan)

+5 bigino je stara znama firma, dokonale zapada do estebackeho sukolesia ... ;) (Benslovan)

+5 Jednen z ..... Vpohode Blavaci group (Qwer)

+3 neviem ta presne vystihnut ale si celkom ok! (DuklaTN)

-5 vagabund a grazel ¨v jednej osobe a este aj fanusik toho skorupovaneho SLOVANa a preto... :-D (Bigi)

+3 Vsetci svorne za Slovan :D (Michael9R)

0 lebo zaryty slovanista :D (Kosican85)

+5 Bigi podla mna nieje bachrati cernoch, ale bieli blavak. Na prvi pohlat vizera ako nesikovne decko v kute z ktorim sa nikto nechce hrat, v skutocnosti sa bavi a ja sa bavim z nim na jeho prispeukoch, casom som si ho oblubil cim dalej, tym viac. Takto nejako sa spravaju sprauni ludia, jo - a je este veseli. Dik Bigy! (Kiler)

Vyberáme z blogov

Najnovšie komentáre k blogom

Najnovšie spoty mimo náš výber

HK NITRA
Dominikakesziova 7. Október 2017 15:10 (14)
Překvapující přestup ?
Johan-harju 10. September 2017 11:00 (30)
Kelly je v Edmontonu. Prosadí se do kádru Oilers ?
Johan-harju 10. September 2017 10:26 (26)
Chiasson se připojil k Washingtonu, uspěje ?
Johan-harju 10. September 2017 10:00 (26)
Kemp NHL : Dánsko
Johan-harju 10. September 2017 08:55 (25)
Francouzký zázrak : Amenale Rammel
Johan-harju 9. September 2017 21:02 (29)
Vancouver : Podpis
Johan-harju 9. September 2017 10:48 (29)
Vancouver : Podpis
Johan-harju 9. September 2017 00:46 (34)
Chicago : Podpis
Johan-harju 8. September 2017 16:17 (35)
Boston blízko dohody z Pastrňákem
Johan-harju 8. September 2017 16:06 (31)

Najčítanejšie blog spoty

HK NITRA (14)

Evysledky.com - live športové vysledky
Hokejportal.sk (v2.0) ISSN: 1336-6270 Vydavateľ: Offensive Europe s.r.o. - Všetky práva vyhradené.

GENERATED IN: 0.197127 seconds