Prihláste sa

Zapamätať prihlásenie:


Kvantita alebo kvalita?

Trinásť, to je ten počet extraligových klubov v budúcej sezóne. Nie je to veľa a hlavne na úkor kvality? To je otázka na ktorú hľadám odpoveď. Ale poďme pekne od začiatku


HC SLOVAN BRATISLAVA Slovenský najznámejší, najúspešnejší najpopulárnejší ale aj naj nenávidenejší klub. Člen „ BIG – 4”.

HC KOŠICE Druhý člen „ BIG – 4”.niekoľkonásobný majster SR, plus ma so slovenských klubov najviac federálnych titulov.

HK 36 SKALICA Klub ktorý má potenciál naštrbiť hegemóniu „ BIG – 4”. Ale stále mu niečo k tomu chýba.

HK DUKLA TRENČÍN Predposledný člen „ BIG – 4”. Klub s obrovskou tradíciou. Týmto klubom prešlo mnoho bývalých ale aj súčasných reprezentantov.

MHC MARTIN Toto je klub ktorý podáva výkony na sínusoide, raz je hore raz dole.

HKM ZVOLEN Posledný člen „ BIG – 4”. „ Večný finalista“.

HK AQUACITY ŠKP POPRAD Tradičný klub. Ktorý viac menej hrá o stred tabuľky.

MSHK GARMIN ŽILINA Tento klub je v histórií slovenského hokeja zapísaný veľkými písmenami. Nikto im už nezoberie titul.

SKI PARK MHK KEŽMAROK Hračka v rukách bohatého majiteľa, kde ho omrzí odhodí do kúta, a napokon skončí na smetisku.

HK ARDO NITRA Klub ťažko zaraditelný. Udialo sa v ňom mnoho zmien počas poslednej sezóny. Uvidíme!!

HK 32 LIPTOVSKÝ MIKULÁŠ Klub ktorý nikdy neprekročil svoj tieň, a asi nikdy neprekročí.

HC ´05 BANSKÁ BYSTRICA ?????

HK SR „20“ Tento projekt má zástancov, ale aj mnoho kritikov. Až čas ukáže či to malo zmysel alebo nie. Pravdou zostáva že nejako trebalo začať, trebárs aj týmto.

Liga sa v minulej sezóne vyrovnala, ale aj tak v nej figurovali kluby, ktoré si ani „nepípli“. Otázkou ostáva či ta vyrovnanosť nebola iba výkrikom do tmy, a či sa všetko nevráti do starých koľají. Predsa len slovensko je malá krajina, s malým hokejovým trhom. Núka sa opýtať, že či dokáže uživiť až 12 extraligových klubov, a či kvantita nebude na úkor kvality. Podľa mňa nie. Slovenský hokej aby napredoval kvalitou nepotrebuje 12 klubov. Bez urážky, a ku všetkej úcte k vychovaným hráčom, načo sú v lige kluby ako HK 32 LIPTOVSKÝ MIKULÁŠ? Ktoré pôsobia ako fackovací panáci. K čomu bolo dobré že do extraligy prišli Kežmarok a Banská Bystrica? Maximálne tieto kluby oživia atmosféru pri zápasoch v Poprade respektíve vo Zvolene, kde panuje medzi týmito klubmi rivalita. Tieto kluby môžu hrať dôstojnejšiu úlohu v prvej lige, a bolo by to pre všetkých lepšie. Ideálny stav našej ligy by bolo 8 tímov a hlavne aby bola uzavretá. Aby sa rozširovala len o kluby ktoré na to majú. Takto sa zaručí kvalita a napredovanie slovenskej ligy a potažmo aj reprezentácie. ako nám ukázala táto sezóna na hráčov z NHL sa večne spoliehať nemôžeme. A hráči v Európe sa dajú celkom dobre porovnávať s hrčami v našej lige.


roman BLOG

 

Toto je celkom fajn. Vlastny nazor. Ostre. Pichas do osieho hniezda tak som si dovolil tomu dat adekvatny obrazok. Aspon si pozries ako to funguje a nabuduce si das sam
22.5.2008 - 20:37
0

bigi BLOG

 

obrazok som nedal, lebo sa mi nechcelo hladat ten pravy, ale tento sa mi paci. ked budem pisat dalsie tak si ich necham anymovat tebov
22.5.2008 - 21:08
0

roman BLOG

 

staci mi dnesok par clankov a uz stracam prehlad.. este budem musiet surne pridat sekciu "clanky mimo vyberu" a zbavim sa zodpovednosti (respektive budeme musiet najst niekoho kto bude veci citat a vyberat na titulku ..
22.5.2008 - 21:17
0

skoba

 

vidno ze si z bratislavy ty dement...for: bigi
22.5.2008 - 20:39
0

roman BLOG

 

kurna musim chytro spravit tu moznost mazania prispevkov priamo pre majitela blogu
22.5.2008 - 20:54
0

Mr.Bo881 BLOG

 

Potom tam ostanú len samé pozitívne názory
22.5.2008 - 20:56
0

roman BLOG

 

neboj pokial niekto bude zneuzivat toto privilegium bude to vidiet (prispevky ostanu viditelne pre adminov)
22.5.2008 - 21:18
0

minson BLOG

 

ak to budes robit, ja by som mozno tie prispevky nechal viditelne aj pre majitela blogu aj ked to bude jemna komplikacia
22.5.2008 - 21:43
0

roman BLOG

 

ja osobne si myslim ze ked niekto nieco zmaze tak to uz nechce vidiet. Ja teda rozhodne nemazem veci preto aby som sa na ne musel znova pozerat, to ma len chrobak donutil aby som to tak urobil lebo obcas nemal prehlad co sme zmazali a ci sa ludia nestazuju bezdovodne. S podobneho dovodu bude aj toto. (URcite si ale myslim ze je to lepsie ako ked by sme to nechali na admina.. ved uz teraz je tych diskusii tolko ze sa to neda vsetko citat. Nech si to upratuje majitel blogu sam a podla svojich predstav.
22.5.2008 - 23:01
0

minson BLOG

 

ano, z tohto pohladu mas pravdu. inac, neviem si predstavit ako musite sediet a trcat nad vsetkymi diskusiami a poctivo kontrolovat. ved ked uz ma diskusia cez 100 prispevkov, ani sa neda poriadne cela precitat ked som tam nic nenapisal. nuz ste dobri a mate vela citatelov
22.5.2008 - 23:07
0

tomas71

 

staci dat vo vyhladavaci najst nezelane slova, nemusis nic citat (ctrl+f)
22.5.2008 - 23:10
0

roman BLOG

 

Je to viac menej intuitivne. A tiez prevencia. kazdy vie ze diskusny suteren nemame radi a uz sa to proste rozhlasilo takze aj novi registrovani su vacsinou slusni. Inak nechapem preco sa moderovanie diskusii nerobim na strankach dennikov ako sme.sk ci pravda.sk, tie by to potrebovali najviac, pretoze prave tie citaju uplne bezni ludia roznych vekovych kategorii. Ano maju tam take ze "nahlasit prispevok adminovi" ale to je smiesne. Vo vacsine pripadov su ludia na bordel zvyknuti a su apaticki. Potom to vyzera tak ze komtar od sefredaktora sme obsahuje osobne urazky na autora clanku. Keby taketo nieco spravil niekto na hokejportal.net .... no darmo hovorit....
22.5.2008 - 23:48
0

minson BLOG

 

presne toto je vec, preco som si HP tak oblubil. ze sa tu aj s najvacsimi supermi diskutovat na urovni a pri kazdom nesuhlase ma neposlu do
22.5.2008 - 23:55
0

2006

 

a chceš, aby ťa niekto poslal, stačí povedať
22.5.2008 - 23:58
0

fifina

 

ty bojovný agresívny kocúr
22.5.2008 - 23:59
0

minson BLOG

 

od teba to prijmem kocurik... s kocurmi problem nemam, vzdy s nimi vybabrem
23.5.2008 - 0:02
0

roman BLOG

 

tuto by som sa rad opravil aby sa nahoudou necudoval niekto. Komentar (clanok) napisany sefredaktorom sme. (Palata) obsahoval v diskusii osone urazky na Palatu. Coz je pre mna ako cervene sukno na byka. Ano moze sa tvarit ako geroj ze mu je to jedno ale mne ktory ten clanok a diskusiu cital to vadi. Ja nechcem citat ako mu niekto nadava, vadi mi to vzdy a vsade.
23.5.2008 - 9:03
0

nyytymaki BLOG

 

to nerob: šak nech Bigi vie,ake to je,ked sa na nejaky članok kydá,môže si to skusiť na vlastnej koži
22.5.2008 - 21:03
0

bigi BLOG

 

no ale aj tak by som ho ja nezmazal, cize ja nepotrebujem
22.5.2008 - 21:09
0

kiler BLOG

 

celkom dobri clanocek bachrati cernoch
22.5.2008 - 20:44
0

Shaggy

 

naco je v lige slovan ked je to len zberba?
22.5.2008 - 20:47
0

siso772

 

nepovedal by som ze je slovan je najpopularnejsi tim na slovensku ale celkom cllanok :tleskam:
22.5.2008 - 20:51
0

SniperBA BLOG

 

si mi zobral tému, Biginko...
22.5.2008 - 21:00
0

bigi BLOG

 

vsimol som si ze dneska sa tu beru temy, vseobecne kto skor pride ten skor melie
22.5.2008 - 21:10
0

SniperBA BLOG

 

ne, v poho... aj tak sa mi dnes nad tým nechcelo rozmýšľať a zajtra už sem podobnú tému ako si dal ty, nebudem dávať...
22.5.2008 - 21:12
0

2006

 

bigi docela dobré, kto by to do teba povedal
22.5.2008 - 21:04
0

SniperBA BLOG

 

Kocúr, na tvojom blogu budeme o čom čítať?
22.5.2008 - 21:06
0

2006

 

budem opisovať z tvojho mňa asi viac nenapadne
22.5.2008 - 21:10
0

SniperBA BLOG

 

ja že si otvoríš právnickú poradňu....
22.5.2008 - 21:11
0

2006

 

dáš pokoj, čo som čierny, aby som robil non-stop
22.5.2008 - 21:14
0

bigi BLOG

 

ehm ehm ehm
22.5.2008 - 21:16
0

2006

 

och prepáč, žltý som chcel povedať, snád tu nie je medzi nami aj nejaký činčung, lebo zase budem musieť meniť farbu
22.5.2008 - 21:18
0

bigi BLOG

 

ospravedlnenie prijmam
22.5.2008 - 21:37
0

tulipmt

 

Hm...: Písal som čosi podobné aj k inému príspevku...Kua!BIG4,vytvorte si superligu medzi sebou,občas si zavolajte nejakých zahraničných BIGOV a všetci ostatní Vám budeme "vychovávať" nových otrokov,aby ste "VY" aj nadalej mohli snívať o svojej BIGINE...
22.5.2008 - 21:05
0

2006

 

ale ved Bigi musel písať o Bigine
22.5.2008 - 21:07
0

nyytymaki BLOG

 

a z ostatnych teamov zostanu len: Biginčatá hrajuce BIG5-13 extraligu
22.5.2008 - 21:10
0

bigi BLOG

 

: ked mne sa ten nazov tak paci teda najma to big :lol
ale bohuzial pre ostatne timy zatial to tak je
22.5.2008 - 21:17
0

chrobi

 

Inak rozmyslal si Bigi niekedy preco je Slovan taky nenavideny? Nemyslis ze je to presne kvoli takýmto reakciam? Popravde si ma neprekvapil, ako sa hovori ked zakričiš do lesa vyletí sova
22.5.2008 - 22:01
0

bigi BLOG

 

ja viem preco je slovan nenavideny, o to sa ty neboj.
23.5.2008 - 7:12
0

benslovan

 

fuha, bigac, tema, ktoru sme len tak omielali v diskusii so sniperom a ty hned prvy clanok na blogu
trefa do cierneho, tato diskusia rozhodne nekonci, kedze zastupcovia "zbytocnych EXL klubov" teraz vystrcia svoje drapky
22.5.2008 - 21:55
0

chrobi

 

Ja nenavidím ked niekto vyvyšuje nad niekoho. Tento postoj zakrýva pracu ľudí ktorý robia hokej v iných mestách napr. detských trénerov. Tento Bigiho arogantný spletenec odkazuje všetkym ľudom pôsobiacich v iných kluboch že žijú život nadarmo, že prakticky neexistujú a že su úplne bezvýznamní. Pripadá mi to chrapunske keď ľudia robiaci za almužnu musia čítať taketo prejavy infantilných fanúšikov.
22.5.2008 - 22:07
0

dotm

 

nehan ho, aspon mu zase narastlo ego
22.5.2008 - 22:17
0

roman BLOG

 

respekt vacsinou maju ludia v biznise medzi sebou.. myslim ze taky sef slovana, kosic ci trencina urcite nepovazuju sefov ci hracov inych klubov za menejcennych,
22.5.2008 - 23:03
0

SuperJoe

 

pekne ostro povedane
23.5.2008 - 1:40
0

bigi BLOG

 

tu neslo o to zhodit ich pracu, ale o zamyslenie sa na dy tym ze kedje v extralige vatsina tychto klubov tak ta kvalita nepojde hore. ono nie nadarmo sa hovory bez penez do hospody nelez. na slovensku je maly hokejovy trh ktory mal problem uzivit 10 extraligovych klubov a nie este umelo ich zvysit na trinast, zarucene pojde kvalita dole.
23.5.2008 - 7:15
0

benslovan

 

vidis, chrobi, a tu sme sa nepochopili ...
to nie je o vyvysovani sa, to je o tom, ze pre kvalitu ligy by bolo lepsie, keby bola 10clenna ... nehovoriac o tom, ze v pripade spolocnej ligy s cechmi nam cesi viac ako 4 max 6 tymov nedovolia, pretoze to pre nich nema vyznam ... to nie je o neuznavani roboty v kluboch ako LM, to je o kvalite ligy ... LM robi skvelu robotu s mladymi hracmi, je to sakra dolezity klub z tohto pohladu, ale ... preto patri do EXL ? divaci tam na hokej kaslu, lebo nie su vysledky, sponzori sa tam nehrnu, klub sa zivi vyhradne kazdorocnym vypredajom svojich najlepsich ... preco nie, aj to je cesta, ale preto by mal patrit do EXL ?! EXL je extraliga, kluby v nej by mali byt na nejakej kvalitativnej urovni, ak chceme chodit na kvalitnu ligu.
ja viem, ze je to krute voci mensim klubom, ale ani v premier league nehraju vsetci ... ach jo, uz vidim, ako mi zase niekto podsuva, ze porovnavam EXL s PL ...
beries to, ako aj poniektori dalsi, z uhla, osobneho zainteresovania, ci je to dobre pre EXL ci nie, necham na inych, moj nazor je pisany vyssie.
23.5.2008 - 9:19
0

SniperBA BLOG

 

absolútny súhlas....

len prečo porovnávaš EXL s PL?
23.5.2008 - 9:25
0

minson BLOG

 

Nechapem ako mozes porovnavat nasu skvelu EXL s anglickou PL
23.5.2008 - 11:08
0

frantapriklep

 

trefa do čierneho? to hádam nie! aj ty považuješ LM za zbytočný klub?!?!?!
22.5.2008 - 23:54
0

roman BLOG

 

skor ide o to ze je to dobry starter diskusie jnie?
ok idem spat. bru noc ludia
22.5.2008 - 23:58
0

bigi BLOG

 

ja som nenapisal ze LM je zbytocny klub,ale ze je zbytocny v extralige a tym ze nemaju peniaze nemozu si dovolit kupit kvalitu, a neda sa kvalitativne napredovat iba s mladymi odchovancami, a pokila sa to nezmeni tak budu vzdy na periferii.
23.5.2008 - 7:17
0

SniperBA BLOG

 

ty to vravíš moc natvrdo, ale ja v podstate súhlasím s tým, čo chceš povedať... v našej lige je 13 mužstiev, pričom trh našich hráčov, sila slovenskej ekonomiky (v niektorých regiónoch) nie je taká, aby sa uživilo 12 (alebo teda 13) extraligových mužstiev... ako vravím, Švédi majú 12 mužstiev a to si porovnajme možnosti vo Švédsku a u nás...

a potom o to kvalitnejšia by bola naša prvá liga, lebo teraz išlo vlastne len o to, kto vyhrá finálovú sériu medzi Spišskou a Bystricou... ostatné mužstvá robili príjemných sparingpartnerov...

pre mňa by bola najideálnejšia varianta: 10 extraligových mužstiev, osem do play-off, posledné dve do baráže "na švédsky spôsob" s prvými štyrmi z prvej ligy (pričom do baráže by nemohli postúpiť farmy extraligových mužstiev)
23.5.2008 - 9:00
0

pow

 

ano: suhlasim s tebou Sniper
23.5.2008 - 9:03
0

bigi BLOG

 

pisem to po bigiovsky napisat to inac tak by to ako keby nebolo od bigiho. ale pointa je v tom ako si to pochopil
23.5.2008 - 16:06
0

benslovan

 

moja odpoved je vyssie, a ak sa chceme na tuto temu spolu bavit, tak prejdime z osobnej roviny do roviny faktov a argumentov ...
23.5.2008 - 9:20
0

minson BLOG

 

len ci by ostatne kluby nestratili postupne motivaciu a neskoncili by podobne ako ruzomberok v tejto sezone.
22.5.2008 - 21:56
0

benslovan

 

je to hypoteticka rovina, problem je samozrejme trosku vacsi ako len zuzme pocet ucastnikov ...
23.5.2008 - 9:22
0

tomas71

 

z mojho pohladu: Po vysledkovom hladisku mas pravdu, vysledkami mozno do ligy nepatrime ale odkial by si chcel aby chodili hraci do "velkeho" hokeja? V kluboch ako BA, KE, ZV, MT, ZA maju mladi problem dostat sa do zostavy nie to este hravat pravidelne. A prva liga zostane prvou ligou, preradenim timov do 1. ligy by bola na nich spachana vrazda, navyse keby bola uzavreta extraliga.
Jedine co suhlasim je kezmarok, bez mladeze a tradicie bude treba vela penazi na udrzanie hokeja v tomto meste... 8 timov v sutazi Boj o play-off by bol urcite neuprosny. Male kluby su rovanko dolezite v lige ako velke, aj ked niektorym obmedzencom to moze robit problem pochopit. Alebo by sa mohol slovan prihlasit do ruskej ligy popripade NHL kde by hral proti seberovnym superom Trosku objektivity ti chyba, moj nazor.
Mimochodom HK 32 nie sme uz asi 5 rokov
22.5.2008 - 22:21
0

minson BLOG

 

Tomuto hovorim slusne vyjadrit nesuhlas
22.5.2008 - 22:24
0

bigi BLOG

 

nikto nepise ze PO musi hrat 8 timov. v tom ze vychovavaju mladych hracov mas pravdu a stym suhlasim. ale poloz si otazku maju na to hrat extraligu? a este som chcel upozornit na to rozsirovanie ligy
23.5.2008 - 7:20
0

tomas71

 

na tuto otazku som ti odpovedal hned v prvej vete
23.5.2008 - 9:47
0

ioio

 

nesuhlasim s autorom blogu: mikulas nic nedosiahol v extralige, dobre,ale aspon vychovava dobrych hracov. to mate aj vo futbale timy, co nikdi nic neziskaju,ale pre repre vyrobia hracov. napr dubnica, ta tiez nepatri do corgon ligi?v kazdom hokejovom vyspelom state su timy, ktore nikdi a v blizskej dobe zrejme nebudu hrat o titul , ci uz je to v cechah, svedsku,finsku,rusku.ale nikto ich preto neposiela do druhej ligy... kuknime si zensky basketbal.podla tvojho systemu by prvu ligu mali hrat len kosit kosice a ruzomberok a ostatne timy, nech spadnu do druhej ligi ?
22.5.2008 - 22:57
0

bigi BLOG

 

ale ja nepisem iba o tych kluboch co hraju o titul ale aj kluboch "druhej vlny" ale LM a spol patria az do "tretej mozno dokonca az stvrtej vlny"
23.5.2008 - 7:22
0

ioio

 

este: aj anglicku premierleague by mali zuzit na 5 timov a spravit uzavretu ligu. manchester, chelsea,livrpool,arzenal,everton.ostatne timy su do poctu tzv fackovaci panaci.. myslim,ze by to bol dobry krok,lebo anglicky repre futbal ide dole vodou
22.5.2008 - 23:11
0

-83-

 

alebo v skotsku nechat hrat len Celtic proti Rangers celu sezonu 38 zapasov ....the Bhoys...42 titul dnes
22.5.2008 - 23:24
0

rrYan

 

Vsetko je to o sponzorstve a peniazoch. Ked klub ma financne zazemie, moze si zjednodusene povedane "dovolovat", zabezpecit si kvalitny kader a utocit na najvyssie priecky. Ostatnym klubom neostava nic ine, len bojovat s tym co maju k dispozicii.

V nasich geografickych podmienkach je to asi nerealne, ale taky platovy strop pre kluby ako to ma NHL by mozno co to zmenil. V kazdom muzstve by bolo zopar extra super hracov, zopar priemernych a zbytok mladici, odchovanci. Liga by bola vyrovnana... Ale vravim, je to asi nemrealne
22.5.2008 - 23:21
0

minson BLOG

 

ale u nas by tym isla uroven dolu, pretoze by nejaki dobri hraci museli z ligy odist lebo by ich nemal kto zaplatit
22.5.2008 - 23:38
0

rrYan

 

Za predpokladu dostatocne vysokeho plat. stropu by sa rozliezli do ostatnych slovenskych klubov. Teraz sa kvalita sustreduje len do klubov, ktore na to maju. Je to o financiach. darmo
22.5.2008 - 23:53
0

minson BLOG

 

za pripadu vysokeho platoveho stropu by mensie kluby platovy strop nenaplnili...
23.5.2008 - 0:03
0

tomas71

 

skor by som si vedel predstavit draft, ale tiez nehrozi. Mozno keby sa vytvorila nejake stredoeuropska liga kde by bolo aspon 25 timov... O tejto teme by sa malo pisat v rubrike sci-fi a nie tu
23.5.2008 - 0:08
0

minson BLOG

 

do tej stredoeuropskej ligy by od nas zase islo max 4-6 timov a zostali by sme tam kde teraz. ak ma klub problem s ekonomikou v EXL, v tej stredoeuropskej by mal dvojnasobny
23.5.2008 - 11:11
0

rrYan

 

no.. ved prave o to ide, ze tu su vecsie i mensie kluby, s rozdielnymi rozpoctami, s rozdielnou kvalitou kadrov, s rozdielnymi ambiciami... Ked sa to nezmeni tak tu bude stale ta silna skupinka muzstiev, ktore budu pravidelne dosahovat uspechy, s tym, ze sem tam medzi nich prenikne muzstvo z druheho sledu.. No o tom asi je sucasny sport, nielen hokej.
23.5.2008 - 0:13
0

bigi BLOG

 

liga by bola vyrovnana ale kvalitou by isla dole a aj preto som skorej naznacoval "platove dno" co by u nas len pomohlo kvalite
23.5.2008 - 7:24
0

benslovan

 

preboha, platovy strop ?!
si si isty, ze sa bavime este stale o nasej lige ???
co chceme, aby tu hrali tretotriedni lotysi a bielorusi, pretoze slovenske kluby si nemozu kupit kvalitnych slovakov, pretoze na tie susne sa im kazdy z vysoka vy..oneee ?!
predstav si situaciu, ze sa spravi strop podla LM, co by teda mali splnat vsetci ... vies na koho by si sa chodil pozerat ???

riesenim na SVK by bolo zavedenie platoveho dna alebo istej sumy, ktoru by EXL kluby platili akoby za licenciu na sezonu ... nech je to 30 milionov, pri desiatich kluboch je to 300 milionov pre ligu od samotnych klubov, z toho spravit bonusy za umiestnenie po ZC, bonusy za PO, aby kluby boli motivovane hrat o co najlepsie umiestnenie a nie vymyslat pred play off, na akom mieste by bolo vhodne skoncit ... liga by sa precistila a podla mna skvalitnila.
23.5.2008 - 9:29
0

rrYan

 

Platovy strop mas v NHL a na koho sa tam chodia pozerat? Porovnavam NHL a nasu ligu... sila čo?

Pisal som aj vyssie ze v nasich podmienkach je toto asi nerealne, takze nehajme tak. Platove dno je celkom slusny napad. Mne je jedno co by sa spravilo, len nech sa liga aspon ciastocne vyrovna. Tot vsjo
23.5.2008 - 10:03
0

frantapriklep

 

: big four for bigi ...

s článkom jednoznačne nesúhlasím ... najmä s konštatovaním o Liptovskom Mikuláši ...

Čakal by som od fanúšika klubu, ktorý zvykne "skupovať" najlepších hráčov zo slabších klubov iný postoj voči nim ... ale čo už, nemôžeme chcieť všetko ...

Ak dá Slovan, Dukla či Košice toľko priestoru juniorom a mladým hokejistom v extralige, ako každý rok Liptáci, potom sa môžeme baviť o nadbytočnosti klubov v súťaži ...
22.5.2008 - 23:58
0

benslovan

 

preto chces aby bola dubnica, tradicna basta hokejistov pre duklu, clenom EXL, spravne to chapem ?!
23.5.2008 - 9:29
0

taxis

 

mna by prosimpekne zaujimalo kto opravoval pravopisne chyby pred zverejnenim
a ci je niekde k nahliadnutiu aj povodna verzia
23.5.2008 - 0:00
0

2006

 

23.5.2008 - 0:02
0

qwert1231

 

23.5.2008 - 1:47
0

bigi BLOG

 

je aj povodna verzia, ale ta je trosku dlhsia
23.5.2008 - 7:25
0

frantapriklep

 

Tak poďme argumentovať : Liptovský Mikuláš v minulej sezóne 11-krát prehral o 4 či viac gólov. Je to veľa alebo málo? Dukla vyšším rozdielom prehrala 3-krát.
Bolo ale plno zápasov, kde Liptáci do poslednej chvíle hrali o body a držali s favoritom krok.Nebodovali len s Martinom, ostatných minimálne donútili hrať predĺženie. Čiže ak chceme hovoriť o tom, že Mikuláš nespĺňa parametre súťaže, tak neuspejeme.Ak by dostával nášupy a každý by si bol už pred zápasom istý tromi bodmi, tak by to bolo na zváženie.
Chápem argumentáciu, že taký súper nie je atraktívny pre diváka. Ale tu sme pri probléme slovenského diváka a motivácii slovenských hráčov. Divák by sa mal chodiť pozerať v prvom rade na svoje mužstvo, až v druhom by ho mal zaujímať súper.Pre hráčov by zase mala byť radosť baviť svojich fanúšikov. Nie vyhrať v ležérnom tempe s Mikulášom 3:1 a hrdiť sa tromi bodmi.Ale odmakať to naplno a strieľať góly.Iba tak môžu napredovať.Ak by všetci hrali s Mikulášom naplno, a ukázalo by sa, že nestačí, tak by bol na mieste argument pre zoštíhlenie súťaže. Zatiaľ proste žiaden nevidím.

K odchovancom Liptákov.Takmer vo všetkých tímoch hrajú Liptáci, ktorí do mužského hokeja vhupli v tíme “bryndziarov“.Akú radosť už urobili Uram v Slovane, Urban,Trochta v Trenčíne, Pleva, Školiak, a ďalší ... Ak by hral Mikuláš len 1.ligu, možno by sme o niektorých z nich ani nevedeli. Ako začínal Marek Uram?V sezóne 93/94 naskočil za Mikuláš na 27 zápasov. V tej sezóne, keď naozaj Mikuláš nakupoval nádielky kam prišiel. Ale Marek dostal šancu uchytiť sa medzi mužmi a po pár rokoch si ho všimli a vzali do Znojma ... A tak jeden po druhom putovali aj všetci ostatní Liptáci. Keby začínali medzi mužmi v 1.lige, koľkí z nich by sa dostali na tú úroveň kde sú??
23.5.2008 - 11:21
0

SniperBA BLOG

 

tento argument, že keby LM nehral ligu, tak by sa jeho odchovanci nepresadili u mňa neobstojí.... Topoľčany nehrali nikdy extraligu a koľko ich odchovancov hrá extraligu (však len v Slovane máme polovicu obrany "žochársku" - Kováčik, Hruška, Huba; mali sme tu Hecla, Hurtaja, máme to Gráčika, boli tu Mihálik, Kollár, Melichárek, aj Tibor Višňovský chvíľu), českú ligu (Melichárek, či teraz Kollár), alebo aj NHL... manažéri si talentovaných hráčov vedia nájsť aj v prvej lige...

spĺňa parametre súťaže, ale prispieva k jej vyššej kvalite? resp. nebolo by lepšie kvalitu koncentrovať do menej klubov?
23.5.2008 - 12:06
0

frantapriklep

 

kvalite súťaže by prospelo koncentrovať najlepších do top klubov, to máš pravdu ...

ale šanca pre mladých a juniorov by myslím ešte viac klesla ... čiže na úkor kvality by zase išiel tento aspekt ...

v mojom príspevku som ani nemyslel na fakt, že by sa tí talentovaní hráči nepresadili, ale že by neboli až tak kvalitní, keby hrali len 1.ligu .... mnohí mladíci dostanú v tímoch ako LM veľa priestoru na ľade a to je myslím lepšia škola ako 1.liga ...
23.5.2008 - 13:06
0

bigi BLOG

 

k tomu prvemu. jasny priklad mas s nedavno skoncenych MS. aj my sme prehrali s finmy o gol. a vsetci sa utesovali ako sme paradne zahrali atd... pritom nas vykon v tom zapase bol strasny. ale aj tak sme prehrali co mame s toho ze len o goool? sam pises ze hraci by mali hrat naplno, ono mne by sa to pacilo keby davali desinu kazdu chvilu, ale donut tych hracov motivovat sa, ked vidia ze to ide aj bez toho a o dva dni ich caka tazsi super.
a k odchovancom ti to vysvetlil sniper
23.5.2008 - 16:14
0

tomas71

 

som mal napisany clanok o LM, ale mi ho neulozilo. Sral som sa s tym asi dve hodiny a nic
23.5.2008 - 11:26
0

minson BLOG

 

odporucam pisat do wordu alebo notepadu, ukladat a az ked je to hotove tak skopirovat. session alebo cookies su svina a po case mozu vyprsat
23.5.2008 - 11:39
0

tomas71

 

tak to robievam, ma to ale nenapadlo teraz
23.5.2008 - 12:08
0

frantapriklep

 

to sa stáva ...

ale naozaj, aj mne sa to už pár krát stalo ... ak chcem napísať čosi dlhšie, tak určite do textového editora ...
23.5.2008 - 11:50
0

imko6

 

..: stači pisat aj sem len netreba zabudnut ze pred stlačenim buttona to treba "hodit" do Ctrl+C ... čo keby nahodou.. velakrat sa mi to oplatilo
23.5.2008 - 12:13
0

Mr.Bo881 BLOG

 

tomas poznám tento prípad Písal som niečo dlhé a
23.5.2008 - 12:23
0

dotm

 

niektori mozno opomenuli, ze pre napredovanie mladeze je potrebne, aby tie talenty videli tych najlepsich hracov, sikovny chlapec, ktory uvidi nejaku fintu na hokeji, tak ju automaticky skusa...z toho dovodu je dolezite, aby exstraliga bola v takych kluboch, akym je aj napriklad mikulas...ale to fanusika tazko napadne...
23.5.2008 - 20:51
0

Buben BLOG

 

tento clanok je obrovsky paskvil plny hlupych gramatickych chyb. navyse, s obsahom sa vobec nestotoznujem. ak by som nevedel, kto je bigi, myslel by som si, ze to pisalo nejake nafukane bratislafske decko...
24.5.2008 - 17:35
0

chrobi

 

Ved podla mna si presne trafil
25.5.2008 - 13:43
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.

{{rotabanner=hp_diskusia_neprihlaseny,hp_diskusia_neprihlaseny2}}

Bigi

Vlastná fotka Status: ok

Stručne o sebe: "komplexacik" , "komplex kosice" , "zakomplexovany clovek" ......a co ja viem co este treba sa opytat kosickych prispievatelom ti to vedie najlepsie ;-)

 

Vek: 19 rokov 151 dní

Narodeniny: 25. Máj 1998

Mesto: Bratislava -Denwer :-)

WWW: www.youtube.com/watch?v=5RVE_5NRS5k


Fanúšik Extraligového klubu:
HC Slovan Bratislava

Fanúšik NHL klubu: Pittsburgh Penguins

Obľúbený hráč(i): ,Lubo Visnovsky, Darius Kasparaitis, Mario Lemiux, Petr Pavlas, Riso Lintner, Sergej Gonchar, Janne Ninnimma, Jere Karalahti, Miro Šatan, Sean Avery


Dátum registrácie: 16.12.2006 20:06

Počet diskusných príspevkov:
7438 (vyhľadať)


Popularita: +4.82
Nepopularita: -5.00
Počet hodnotení: 148

Karma: 59.51%

Kratke spravy

-5 :joker: Tento smajl ta vystihuje najviac ty sasek... (Jimmy Tulipan)

-5 kus blba (Antihokejista)

+5 Patrí ku fanúšikom Slovana s ktorými si rozumiem. Pritom má slušné príspevky a hokeju sa rozumie ;) (Duklistka)

-5 čistý zaslepený šašo. (Kovac)

-5 v Tvojom veku máš ešte právo na tekéto kecy (Moke19)

-5 komentar bol zmazany adminom (Papagaj)

+5 jasný komplex, tu nie je o čom.. :D (Ori)

-5 komentar bol zmazany adminom (Wutang)

-5 nema to v hlave v poriadku (Scorpi)

-5 CISTY DEMENT (Wikileaks)

-5 madar z bratislavy.. strasne slovenmske mesto je to.. 14% madarov, v Nitre je necelych 3% a on nam, nitrancanom ide hovorit madari... prefackat a spat... zasran:-) (Peter1)

-5 komentar bol zmazany adminom (Tarantula1000)

+5 co dodat typek :) (Stojkovic)

+5 Fanúšik Slovanu,trochu svojský,ale inak v pohode! (SUBWOOFER)

+5 Pre mňa jedna z osobností tu na HP a je jedno či kladne alebo záporne ! (Nikita stano)

+5 svojský ale výborný!!! (Gabby)

+5 Opravdu názory bez mantinelů... tak to má být... (Czech-Slovak)

+1 "Jak,že ta nigdo nevydel ?" Ten,čo na teba strieľal v NY ťa musel veľmi dobre videť! youknowwhatI´msayin´? niguh! len za to,že možno počúvaš g-rap... (Eňovič)

-5 sorry,ale ty si zakomplexovany clovek co vidi len Slovan a dalej nic... (T&B)

0 Nezaujíma ma tvoj bezvýzanmný názor. (MartinMartin)

+5 Si jeden z mála slovanistov, ktorého som ohodnotila. Nie vždy zdieľam tvoje názory, ale dík za podporu v pohľade na skutočne najpodstatnejší a najjedinečnejší fenomén našej extraligy. (Fanda)

-5 Vase bezvyznamne hodnotenie je mi ukradnute prave preto ako sa tu chovate vy ludia odsudzuju fanusikov slovana blaava (KalisSI)

-5 a ty do zakladov (Jurki23)

-5 si kar (Hc Kledrowetz 14)

+5 Pán bigi, ďakujem Vám za pozitívne hodnotenie a ja osobne Vás považujem za hokejového odborníka, predovšetkým čo sa bratislavského hokeja týka. Keďže ste aj verným fanúšikom bratislavských Majstrov, tak Vám nemôžem udeliť iné hodnotenie ako +5! (Janoslovan)

+5 Niekedy píše super, niekedy ako ABH :D. Taký mierny kontroverzák, momentálne za +5 (Turiec)

+5 v podstate fajn nazory,aj ked nie vzdy sa zhodneme.ale o tom je diskusia (Borco)

+5 na... (Greendeath)

-5 Ďakujem (Ondrzi)

+5 pre pištu hufnagela (Bačko_NR)

+5 cawiik (Kuki)

+5 mytus z blavy (Citron14)

+5 Strašný vtipálek (Freemt)

+5 bigi dakujem za prianie a nielen za to,si fanusik slovana a velmi dobre prispevky si zasluzia jedine +5 (Deividson.)

+5 V pohode clovek (Ioio32)

+5 som v uzase, ze odo mna este nemas..mily to clovicek..:-)..ziadne ABH..:-) (Fun)

+5 ..Akýmsi nedopatrením sa stalo, že som ta zatiaľ neohodnotil...Takže teraz to napravujem..:)) (Great!)

+5 nazory s nadhladom, trefne poznamky, moze byt, dame za pjet :-) (Speedy23)

0 Droga menom Crosby spolu s diagnózou antiOVECHKIN = "smrteľná kombinácia" :hrmpfz: (MaJes)

+5 som rad ze ocenujes moj humor =) (40Valcak40)

+5 Teba som ešte nehodnotil? hm...pohodový, sympatický černoch z BA...:-) navyše Slovanista srdcom i dušou...môžem inak? :-) (Flipper)

0 pre mna kontroverzný človek, na druhej strane si stojí za svojim. Hodnotiť človeka jebnutými čísielkami ako opicu nemá žiaden zmysel, význam ani výpovednú hodnotu. (Nano)

+5 dik teda.s radostou vraciam .i ked nie vzdy s tebou suhlasim ale kazdy mame svoj nazor.keby sme mali vsetci rovnaky tak nie je o co diskutovat. (Kortez666)

+5 No, spíš Slovan je taková Sparta na Slovensku. Akorát tam nemá svojí Slávii :D. (Buki)

+5 vernemu fanuskovi Slovana..v LM fandime spolu... (Malkin88)

+5 Čakal som, aby som ti dal jubilejné sté hodnotenie... P takže prásk, máš ho tam.... :) teba ja môžem, správny slovanista... :D (SniperBA)

+5 Pekne nazory a neboji sa napisat pravdu (H0m3r)

+5 fakt vtipne a pohotove prispevky :) posledne dni som sa dobre nasmial (Kristian87)

+5 Jedine PENS ! Od záhoráka za +5 a nikdy jináč ! (Romek)

+5 súhlasím s tvojím hodnotením šuplera, a tejto reprezentácie/výberu/. (Babel)

+5 uzasne si zhodnotil celu kauzu okolo hanzala ... a celkovo mas rozumne prispevky (18hena)

+5 Ale ako si to udrzim, uz viem budem fandit Slovanu az za hrob :D Na uvod davam +5 (aj za toho Notoriousa), po prvej nezhode znizujem o 1 :)) (Bulyjunkie)

+2 Myslim, ze tento clovek je na tomto fore dost oblubeny, co ma svoje opodstatnenie...... Necital som od neho ani jeden prispevok, v ktorom by nadaval na fanusikov, alebo hracov supera.... Pred takymito fanusikmi klobuk dole a napriek tomu, ze je belasy a nemame rovnaky nazor na semifinale v lockoutovej sezone, pridavam hodnotenie...... (Vojto)

+5 urcite si zasluzis ;) (Ruzombercan)

+5 i ked Slovanista, ale sak kazdy fandi svojim. A vcelku fajn komenty:-) inak v poslednej dobe dost bigovske a pre mna nepochopitelne (JK77)

+5 bigi, nezvyknem hodnotit prispievatelov ale tvoje prispevky citam uz dlhsie a ty si to jednoznacne zasluzis... (P3TRUS)

+5 vždy sa všade objaví a vždy si ho rada kuknem:-)náš HP-BA-černoško:-) (Fifina)

+5 Ak ked s Tebou niekedy,casto,nesuhlasim, aspon pises co si myslis:D (Mpavl)

+5 ok veľa prispevkov (Tomasbub)

+5 vdaka a vraciam :D (Martin gal)

+5 Tlsty arogantny cernoch. Tak to ma byt :D (Minson)

+5 vpohode (Cundo12)

+5 mlade, bojovne belase srdce (Oriali)

+5 18 ročný ujko!bomba! (Altermann)

+5 JA sam zubro ako posol dobrych sprav vyhlasujem : nikdy som nespravil nic zle(mam vymazane zaznamy :P) a dufam ze to nepokazim ani touto +5!!!zasluzis si ju lebo si bud cernoch (pre raristov:neger)alebo mas dobre prispevky...nevim vyber...(co si to spravil vcera ? zvolenska kontrarozviedka vsetko vidi )...zdar (Zubro)

+5 Ja mam pre teba tiez len jedno, ze +5..aj ked do Blavy, no ale, budiz (Voldemort)

+5 velmi rozumne nazory :D (Dendas)

+5 Pre uja bigiho od uja MEGA42 za dobre prispevky,inteligenciu a prehlad na HP.Tvoje prispevky su prispevky ktore si rad precitam. (MEGA42)

+5 vraciam ti aj ja :) aj ked si ma dost vytocil tým co si pisal :) ale nedal si sa :) takze +5 (Zuzka)

+5 čo som dostala treba aj vrátiť :) (Zuza)

+5 nebudem sa s tým srat a dám ti +5 :D (Wildp)

+5 za inteligentny prejav (fakt v muke, som si cital diskusie na Hokejportali, a vedel by som hadam aj popisat psychiku jednotlivych tu uzivatelov:D:D) (Bladexko)

+5 tipy uja bigiho 4ever :D (Ffh)

+5 Tak veľmi pekne ďakujem Bigi. Na svoj vek píšeš s prehľadom a patríš do prvej lajny Slovana tu na HP. Hodnotenie od teba, Bena, Walda a Zomiho si vážim, zvlášť po takej krátkej dobe ako som tu. Slovan je u mňa na 1.mieste, ale zásady objektívnosť, česť a súdnosť budú popretkávané v mojich príspevkoch, aj keď to bude niekedy aj mňa samotného bolieť.Sila a česť, to je naše motto.Bigimu s úctou vraciam 5. (Ivanhoe)

-5 vymet, druhy Tulipmt...citujem jeho tip pred zapasom Nitra - Slovan: \"...a kedze proti nitre musia lebo by to bola vatsia blamaz ako prehra s dvaciatkarmy tak to bude pre majstra velmo tazke\" za obmedzenost davam -5, to si na tom este dobre. (DerienNR)

+1 mysslím,že môže byť... (Fefe)

+5 Bigi je stary blavacky pohodak, ktory hokeju rozumie a svojou osobnostou ho aj hodnoti.Kedze na tuto stranku prisiel, ked som pre svoje ine povinnosti musel casom opustit, tak sa menej pozname, ale z toho co ho tu poznam je jasne, ze ho budem rad citat. Takze je to jasne. (Zomi)

+4 pre uja bigiho (Mato 1)

+5 Autorita ved aj nick o tom hovori ale rozumie hokeju to je hlavne (TOMIKE)

+5 bigi dam ti +5 za tvoju tvrdohlavosť a za to že niekedy nemáš pravdu, ale stojíš si za svojim, však si z "hovadova" :))) (ako by povedal strnisko) inak si vtipny chalanisko a nemyslim si ze sa hokeju nerozumies ako je pisane v hodnotení predomnou... a koniec koncov menšia vymena nazorov nikdy nezaškodí :D (Eternalkubi)

+5 ma vodicka na traktor aj ked ho videl len na obrazku, to chce potlesk :D:D a vazne sa vyzna (Iwca)

+5 Kde si natrafil na Lintnera?? Chlapeec mooj, chlapeec mooj.... (Sanjose)

+5 opat : aj napriek tomu, ze si slovanista :)) (Sahoka)

+5 no myslím že vie pobaviť....a mám rád jeho tipy...stačí ich vsadiť naopak a výhra je zaručená :D (Frantapriklep)

+5 Bigi je klasik tohto fóra, aj keď niekedy pekne zavalí, vzápätí je schopný si to uvedomiť, takže v pohode.A tie jeho legendárne naťahovačky s Haleyom, to už k HP patrí ako Tramín ku mne :)) A myslím, že niekde v hĺbke duše tajne fandí Dukle :DDD (Mannheim)

0 a co tym chcel basnik povedat ze si skopiroval to co mam napisane v profile na pokeci?nebudem sa tu twarit ze mam rada slowan..ked to prawda ani neni ani nikd ynebude!!!!!!!!!! (ZlyZART)

+5 za tie fory- šme še pobavíli (Mato1)

+5 Keď sme tí "tučniaci" a vcelku so Slovanom sa rešpektujeme tak není o čom (Jd16)

+5 +5 zato, ze na to, aky si soplavucky /sorry/ si pomerne rozhladeny a na blavaka pomerne pristupny...tak sa nepokaz (Ex-uzivatel)

+5 ty a Haley ste jedna krvna skupina, akurat kazdy fandi tomu svojmu :-) no a to ze s tvojimi nazormi sa vacsinou nestotoznujem neznamena ze si nezasluzis +5 (Ifko_zv)

+5 v pohodicke... (RICHI33)

+3 bigi je este mlady :D (Liny)

+5 tučko si iné nezasluži... (Hary)

+5 mas zábavné príspevky :D (Riques)

+5 Šák sme Slóvanisti a Blávaci k tomu, ne?!!!;-) p.s.: Na tento môj rest v hodnoteniach ma upozornil náš spoločný kamarát Haley:-)))) (Miso_sba)

+5 Sice neviem čo to je sparing,ale aj mne sa pačia "hadky" s tebou. :-D (Julo)

+5 Da sa s Tebou dobre pokecat o hokeji!SI hajzlik to je kazdemu jasne,ale co uz s Tebou...Ked ma budes furt provokovat,taku minusku Ti tam slahnes,ze sa z toho pokadis ;) ()

+5 bigi,bigi,mám už svoje roky,preto som na teba jednoducho zabudol ... za trest sa budem 2 dni prechádzať v košiciach po korze v slovanistickom drese (Tulen - kosice)

+5 no jo proste +5 ;) (Nika_sba)

+5 Keď dolaďujem resty v hodnotení, nesmiem opomenúť našeho Blawáckeho top negra :-D (Dust in the wind)

+5 Keď sa nejedná o naše kluby tak v pohode srandista (NKTS)

+5 Za dobre prispevky do HP.Viem ze hokeju rozumies a aj za pomoc.Tak +5. (Cepo38)

+5 dobre sa s tebou keca a si aj plny optimizmu a je s tebou zabava (Tomas15)

+5 ako clen NSDAP proste milujem velkych cernochov z menom Jacob (LukasNR)

+5 jej teba som ece nehodnotila??? musim napravit ;) tak od zaciatku sa mi tvoje prispevky pacia. . . nemam preco nedat +5 ;)))a uz poznam aj osobne :) (Ewi83)

+5 Bigáč,my dvaja sme si niečo medzi sebou už "prešli",sme prchke povahy,som rad,že je to v norme,i ked viem,že príde PO a opäť si dame "do držky".Hodnotenie ti nemam prečo meniť;) (Nyytymaki)

+5 je nas buduci sef:-)),fandi Slovanu,ktory mam len o trochu menej rad nez Skalicu a je to velky tlsty cernoch:-)) tak co ine+5 (Michal902)

+5 zato, ze je ten najvacsi fanusik Dukly Trencin s trvalym bydliskom v Devinskej=) nie si len niekto z HP, si kamarat=) (Ludinka)

+5 fajn chalan... (Dukláčka)

+5 Za to ze nemas rad brindzove halusky som Ti chcel dat 4,ale zradlo sem nepatri tak ze (Siso)

+5 Chlapik ma zmysel pre humor+rozumne prispevky. (Templar)

+5 Aj ked slovanista, ale v pohodee. (Lolop)

+5 Davam +5 ako som slubil (Dracik_18)

+5 spravne nazory -sportove (Hokins)

+5 tradicia s nazvom zerte ma;) (Feribombic)

+5 Bigi Bigi, si Ty kus.... (Maross NR)

+5 Bigi je skrkvany slovanista . Ktory si nezasluzi nic ine ako ... ... ... (Waldo71)

+5 tazko sa mi to pise,ale spravny slovanista:) so vsetkym co k tomu patri,ale pri tom pohodak:)inak ako za pat nemozem:))) (Lenka)

+5 je nekonfliktný a fandí Slovanu (2006)

+5 Az teraz som si vsimol,ze som ti niekedy v 95-om dal minus 5,aj ked sa musim priznat ,ze neviem zaco,ale musel si ma poridne vytocit LOL, okamzite to musim napravit,mam rad tvoje prispevky a neraz som sa poriadne nasmial,vistizne a vtipne,ma to hlavu a patu.. (Popradcan)

+5 bigino je stara znama firma, dokonale zapada do estebackeho sukolesia ... ;) (Benslovan)

+5 Jednen z ..... Vpohode Blavaci group (Qwer)

+3 neviem ta presne vystihnut ale si celkom ok! (DuklaTN)

-5 vagabund a grazel ¨v jednej osobe a este aj fanusik toho skorupovaneho SLOVANa a preto... :-D (Bigi)

+3 Vsetci svorne za Slovan :D (Michael9R)

0 lebo zaryty slovanista :D (Kosican85)

+5 Bigi podla mna nieje bachrati cernoch, ale bieli blavak. Na prvi pohlat vizera ako nesikovne decko v kute z ktorim sa nikto nechce hrat, v skutocnosti sa bavi a ja sa bavim z nim na jeho prispeukoch, casom som si ho oblubil cim dalej, tym viac. Takto nejako sa spravaju sprauni ludia, jo - a je este veseli. Dik Bigy! (Kiler)

Vyberáme z blogov

Najnovšie komentáre k blogom

Najnovšie spoty mimo náš výber

HK NITRA
Dominikakesziova 7. Október 2017 15:10 (14)
Překvapující přestup ?
Johan-harju 10. September 2017 11:00 (30)
Kelly je v Edmontonu. Prosadí se do kádru Oilers ?
Johan-harju 10. September 2017 10:26 (26)
Chiasson se připojil k Washingtonu, uspěje ?
Johan-harju 10. September 2017 10:00 (26)
Kemp NHL : Dánsko
Johan-harju 10. September 2017 08:55 (25)
Francouzký zázrak : Amenale Rammel
Johan-harju 9. September 2017 21:02 (29)
Vancouver : Podpis
Johan-harju 9. September 2017 10:48 (29)
Vancouver : Podpis
Johan-harju 9. September 2017 00:46 (34)
Chicago : Podpis
Johan-harju 8. September 2017 16:17 (35)
Boston blízko dohody z Pastrňákem
Johan-harju 8. September 2017 16:06 (31)

Najčítanejšie blog spoty

HK NITRA (14)

Evysledky.com - live športové vysledky
Hokejportal.sk (v2.0) ISSN: 1336-6270 Vydavateľ: Offensive Europe s.r.o. - Všetky práva vyhradené.

GENERATED IN: 0.046076 seconds